mr_rockster
www.jsfoto.com
Skulle behöva en rätt stor bild på Husky loggan (h:et nu vet) och på KTM loggan. Ska gå att skriva ut typ i A4 storlek i hyffsad kvalitet (behöver inte vara jättebra, men hyffsad iaf). Skulle även behöva en likadan till KTM.
Kommer bilder sedan på vad jag ska ha de till.. hehe
Kommer bilder sedan på vad jag ska ha de till.. hehe


