Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du får allt lägga upp några alternativ, den hojen du har nu har väldigt lååååång serviceintervall.
Hehe. Nä det är inte mycket service på den. Men ja är sugen på nått bättre. Vad är bäst av KTM- Husqvarna- Hondahojarna?
Hehe. Nä det är inte mycket service på den. Men ja är sugen på nått bättre. Vad är bäst av KTM- Husqvarna- Hondahojarna?
Jo ja har svaret, det skulle vara den hojen med Husa 650s kraft, 525ans smidighet, hondans kvalite och sedan 1000mils service intervaller. De är bare o bygg![]()
Ett litet fel: SXV´ns kraft![]()
Ok. Jag ska använda hojen för gatbruk. Men jag vill ha en motard som är lätt att dra upp på bakhjulet med i 50 km/h iaf och uppåt. Har kollat lite på KTM 660 (inte lika mycket service som andra efter vad jag har hört). Har även kollat på Hondas CRF450 som jag har förstått går väldigt bra. Och Husabergs 650 som en del säger att man får bo i garaget när det gäller service. (har alldrig skrivit i det här forumet innan så jag visste inte var jag skulle skriva min fråga) Men jag är tacksam för svar.
KTM 625 eller 660 from 05 är nog bästa köpet för dig. Lång serviceintervall= 500mil.
Ok. Det går smidigt att dra upp dom på bakhjulet på 2an-3an då? Vad är skillnaden mellan de båda? Sevice=byte av olja+oljefilter och ventiljustrering då eller? Var 500 mil låter ju ritigt bra.
Har läst på alltommc.se att dom hojarna säljs strypta i Sverige. Sitter strypningen lättilljängligt eller är det svårt att hitta den?
Husqvarna 510-nån som vet nått om den? Verkar vettig.
KTM 625 eller 660 from 05 är nog bästa köpet för dig. Lång serviceintervall= 500mil.
Tror svaret hade varit Aprilia sxv 550 om du hade svarat för 3 månader sen![]()
Husqvarna 510-nån som vet nått om den? Verkar vettig.
Är väl på veven? Husan har ju ca 60hk på slangen orginal, med helsystem kanske + 3-5hk till. Har inte kört qvarnan själv men tycker dem ser väldigt trevliga ut och är kanske ett bättre alternativ än crf:en pga den 6:e växeln då.
Är väl på veven? Husan har ju ca 60hk på slangen orginal, med helsystem kanske + 3-5hk till. Har inte kört qvarnan själv men tycker dem ser väldigt trevliga ut och är kanske ett bättre alternativ än crf:en pga den 6:e växeln då.
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |