Torbjörn Gartsjö
Radical Riders
MiZou skrev:2135013jag brukar tipsa dem om att leta efter palmes mördare, för han går fortfarande fri...
Palmes mördare är död.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MiZou skrev:2135013jag brukar tipsa dem om att leta efter palmes mördare, för han går fortfarande fri...
lorkan skrev:2135574skaune is the shit !
Hur fort gick det egentligen då på 70vägen ?![]()
![]()
större kubik hmmmm.....apbot skrev:2135591Vad har du för sporthoj?
DunderDan skrev:2139098polarens mätare stod på 235.....
större kubik hmmmm.....![]()
DunderDan skrev:2134985Andra gången på 2 veckor nu. Denna vackra onsdag kväll blev jag stannad av bängen ungefär vid Råckstarondellen.
Han steg ur bilen med handen utsträckt, och uttalade de vackra orden: Jaha det var ju tråkigt.
-Med vadå undrade jag?
-Kortet.
Diskussionen gick vidare. Jag var sjukt trevlig och nekade bestämt till att jag hade kört 140 på 70väg. Till slut sa han att han inte hade någon laglig mätsträcka på mig och att han därför inte kunde rapportera det. pust!. Såg en hojlös sommar framför mig där ett tag.
även denna polis undrade vad man får betala för en sådan hoj, alla vill tydligen köra sporthoj . Efter lite blåsa i panelen och kontroll av fordon släppte han iväg mig med en varning.
Om ni nu blir stannade av eller stannar för polisen så var bara sjukt trevliga och neka och be dem bevisa allt, även smurfen har reglement som ska följas.
länge leve grusuppsopningsmaskinen!!!!
![]()
SWE 1 skrev:2139565Vad blev du stoppad för första gången?
Själv skulle jag göra i brallan om jag blev stoppad! Blir toknervös bara jag ser farbror blå! Hoppas jag klarar kortet på Torsdag för min handledare har en fantastisk förmåga att köra för fort och jag tror det blir svårt att förklara varför man är ute och övningskör själv!![]()
DunderDan skrev:2144433mitt på hornsgatan....skylten syntes inte hihihi......lycka till med uppkörningen på torsdag......Peace
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |