Stoppad av polisen på Avenyn...

Johnsen skrev:
Blev stoppad mitt i "stan" där jag bor.
Såg mc polisen på långt håll, Jäklar tänkte jag och førsøkte gømma mig inne bland bilarna, då kør snuten mot enkelriktat och stoppar mig.. suck
Pinsamt värre.. 299 spänn kostade det mig.

"nummerskylt svåravläst"

Suck, bara att le och dra kortet..
Shit, min polis va mycket bättre alltså:) Tur det inte blev mer då :pannkyss
Polisen som stanna mig var tuff men ändå trevlig, kan förstå att de måste ha lite attityd, annars blir det som i skolan. Ingen har respekt för dem. Jag tycker det var bra att han stanna mig, tänk om hojen hade varit stulen....
Men jag får erkänna jag e lite orolig att bli stannad igen...och att den polisen inte ska va lika snäll. Men 400kr skall man väl kunna undvara...bara man får köra...

Last edited:
Polisen verkar vara på hugget i år, har redan blivit stoppad en gång, polaren blev stoppad igår när vi var ute och körde, han fick ombesiktning...

grott mongo skrev:
jäkla snutjä--ar! Har de inget bättre för sig? flera hojar stjäls ju varje år,varför inte kolla upp sånt istället?
Jag hoppas att dom skiter i din hoj när den har blivit stulen och busen åker med ett printat papper på bakskärmen!

DB skrev:
Blev det fram med den stoora plånboken?

Typ..

Han sa att jag borde bli polis istället för att då får man köra hur fort man vill :pannkyss Jag kommenterade det med att hans mätare bara går till 220 :hihi

Men ändå :huvet :huvet :huvet skitsur är jag

grott mongo skrev:
jäkla snutjä--ar! Har de inget bättre för sig? flera hojar stjäls ju varje år,varför inte kolla upp sånt istället?

du har iallfall ett passande namn............

Mandus skrev:
Hur gick det med 10 poängsbruden???
Hehe, jag trodde det var mitt gamla ex, och precis när jag skulle säga hej ser jag att det var bara likt....fick inte ens ur mig hej... :huvet

T.N.T skrev:
Typ..

Han sa att jag borde bli polis istället för att då får man köra hur fort man vill :pannkyss Jag kommenterade det med att hans mätare bara går till 220 :hihi

Men ändå :huvet :huvet :huvet skitsur är jag
Haha,glasklart :D Oftast är man alldeles för nervös för att komma på några goa kommentarer hehe

Frågade du Polisen vad han tyckte om din nya hoj? Vilken väg du borde åka hem? Om dom nya stövlarna inte ser lite väl gay ut? Vad han ska göra ikväll? O.s.v. :)

HanneZ skrev:
Frågade du Polisen vad han tyckte om din nya hoj? Vilken väg du borde åka hem? Om dom nya stövlarna inte ser lite väl gay ut? Vad han ska göra ikväll? O.s.v. :)
Nä, jag tänkte fråga dig istället. Du verkar ju så trevlig....

falconiii skrev:
Kanske du kan åka till polisen och fråga om du kan få en sån där gul tillfällig skylt.
Nu har jag fått skylten :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP