DARKDEVIL
Darkdevil


Ja själv hinner man ju inte åka något idag förutom på lunchen....MEN i morgon efter jobbet då J....R ska det bli åka av.



Först hojj och sen hockey och bira känns helt OK!






Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:Japp, deras ord väger betydligt tyngre än vårt.
Sen kan det ju vara så att den aktuella polisen inte hade någon lust att besöka rättegången osv om du hade nekat.
Ibland känns livet lite lättareDARKDEVIL skrev:MEN i morgon efter jobbet då J....R ska det bli åka av.![]()
![]()
![]()
Först hojj och sen hockey och bira känns helt OK!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Redbreather skrev:Att köra 150-180 på 90 väg oavsett om du just då inte ser några hinder leder förr eller senare till olycka. Att det kan drabba andra bör du också ha i åtanke. Dessutom så drabbar det oss andra som kan hantera hojåkandet med ytterligare premiehöjningar. Nej Tack!
Redbreather skrev:Att köra 150-180 på 90 väg oavsett om du just då inte ser några hinder leder förr eller senare till olycka. Att det kan drabba andra bör du också ha i åtanke. Dessutom så drabbar det oss andra som kan hantera hojåkandet med ytterligare premiehöjningar. Nej Tack!
Redbreather skrev:Att köra 150-180 på 90 väg oavsett om du just då inte ser några hinder leder förr eller senare till olycka. Att det kan drabba andra bör du också ha i åtanke. Dessutom så drabbar det oss andra som kan hantera hojåkandet med ytterligare premiehöjningar. Nej Tack!
Redbreather skrev:Att köra 150-180 på 90 väg oavsett om du just då inte ser några hinder leder förr eller senare till olycka. Att det kan drabba andra bör du också ha i åtanke. Dessutom så drabbar det oss andra som kan hantera hojåkandet med ytterligare premiehöjningar. Nej Tack!
Jag förstår vad du menar men man köper ju inte en sporthoj för att köra 110 km/h med, då är en glidare bättre.Redbreather skrev:Att köra 150-180 på 90 väg oavsett om du just då inte ser några hinder leder förr eller senare till olycka. Att det kan drabba andra bör du också ha i åtanke. Dessutom så drabbar det oss andra som kan hantera hojåkandet med ytterligare premiehöjningar. Nej Tack!
P-son skrev:Förresten vad vet du om MITT hojhanterande???
Regel 1 som hojåkare är väl att man ALDRIG har full kontroll på situationen.HanneZ skrev:Nu blev ju ingen skadad så till synes hade väl föraren allt under kontroll.
sandstream skrev:Regel 1 som hojåkare är väl att man ALDRIG har full kontroll på situationen.
Det finns för många faktorer som inte är möjliga att påverka och som kan orsaka problem.
Den enda säkra lösningen är att köra så att man kan stanna oavsett hur nära eller hur fort något kommer i vägen (en utopi men ändå...).
HanneZ skrev:Det är alltid lika pinsamt när folk försöker rättfärdiga fortåkande, fast nu försökte väl inte ens trådstartaren göra de. Alla kör för fort men ingen borde göra det. Så ÄR det.
Nu blev ju ingen skadad så till synes hade väl föraren allt under kontroll.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |