Stoppa Lc4 i 525/450 ram?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Nån som gjort denna operation?

Tänker mig en lätt hoj med gott om krut och "ingen" service, en 690smc är för tillfället uteslutet.

Får maskinen plats överhuvudtaget?

Boris vet du nåt om det här?

Mvh!

Du får garanterat inte dit den utan att svetsa om ramen iallafall.Sen är ju frågan om det blir så mycket lättare än en kickstartad LC4 då motorn är rätt tung.

Utöver allt detta så har väl LC4 motorn kedjan på fel sida för den tilltänkta ramen.

Utöver allt detta så har väl LC4 motorn kedjan på fel sida för den tilltänkta ramen.

Hmmm det har du fan rätt i...

Det här med att svetsa om har jag funderat lite på! Tid har jag gott om, mest tänkt som projekthoj.

Vad har vi för alternativ till större maskin??

Alternativ till större maskin kan ju vara mitt projekt. Jag har en Honda VFR 750 ram och motor på 140 hk. Som jag hade tänkt bygga motard på. Mycket motor och lite service. Liten smidig V4. Men tiden räcker inte till. Så den kan du få köpa av mig för några tusen.

Alternativ till större maskin kan ju vara mitt projekt. Jag har en Honda VFR 750 ram och motor på 140 hk. Som jag hade tänkt bygga motard på. Mycket motor och lite service. Liten smidig V4. Men tiden räcker inte till. Så den kan du få köpa av mig för några tusen.

Låt mig fundera så återkommer jag via PM!

do it! gör du de kan du få köpa en xr600 sving billigt av mig så får du en dr800 gaffel på köpet. :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park