Stoppa Detta Nu!!!

Allt det här är ett gammalt skämt som folk blir förbannade på med något års mellanrum. Bara skojs, inge allvar.

UrbanTiger skrev:
Ohhh nej... inte en till som blir förskäckt av att dom föder upp kattungar i glasburkar.

Jag kan försäkra dig om att det inte är på riktigt... om du orkar läsa lite på den siten så står det faktiskt att det är en fejkgrej.

För övrigt så såg jag den redan år 2000 eller kanske 2001... så den är pissgammal.

Väldigt gammal är den som sagt. Aftonblaskan skrev om det 2001 t.o.m.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,68293,00.html

Honda Baby skrev:
Va tänker folk på, man blir så in i helvetes vansinnig :mad: :mad: :mad: . Ska man få göraså här med ett liv :confused: Nä tryck in de idioter som kom på detta i en glasburk och se om dom tycker det är så kul! Är det inte för jävligt???
http://www.bonsaikitten.com/bksales.html

Jag har köpt på mej en si sådär 20st katter i glasburk. Intresserad? :)

Den där sidan är fake och mega gammal.

UrbanTiger skrev:
Ohhh nej... inte en till som blir förskäckt av att dom föder upp kattungar i glasburkar.

Jag kan försäkra dig om att det inte är på riktigt... om du orkar läsa lite på den siten så står det faktiskt att det är en fejkgrej.

För övrigt så såg jag den redan år 2000 eller kanske 2001... så den är pissgammal.

Puh... Tack för den...

Jag höll på att gå i taket..

Ahhh var det fejk? Inte undra på att min kisse inte klarade sig när jag gjorde min hemmaversion (kan ha varit att jag glömde picka hål i locket å?)

Honda Baby, tänkte bara tillägga att det är kanonbra att ta upp såna här saker man hittar och blir upprörd över även om man kan få en del dryga svar (ganska snälla i denna tråd ändå).
Visar det sig att det är fejk så är det ju bara bra, tänk istället om ingen reagerade på saker utan bara tänkte att det där har nog nån tagit upp redan.

:tummenupp

Oj då, där ser man! fick reda på den här sidan igår och jag gick bokstavnligt talat i taket...
Tur att det är fejk...

ursäkta att jag låter nedlåtande men hur i helvete kan man tro att det där är på riktigt? Det är ju som att tro på forgotten silver eller nå..

honkiie skrev:
ursäkta att jag låter nedlåtande men hur i helvete kan man tro att det där är på riktigt? Det är ju som att tro på forgotten silver eller nå..

"Det finns två saker som är oändliga - universum och folks dumhet - och det där med universum är jag inte riktigt säker på..." fritt översatt /A. Einstein :tummenupp

Jag har sedan länge slutat förvånas... :)

Jasså, det var bara en bluff? Önskar att någon sa något innan jag köpte min deluxe på ebay. :hihi

Bifogat

• katt1.JPG
    katt1.JPG
    108.9 KB · Visningar: 158
ååå fan fejk... typiskt jag som trodde jag hade löst problemet med sommar katterna som alla släpper lösa när dom ska tillbaka från semestern.
packa packa katt i glasburk :hihi :rofl

honkiie skrev:
Det är inte ett dugg svårt att tro att detta kunde vara sant! Det finns så mycket konstiga människor så det inte är klokt.
Vet inte vart men någon by eller något land någonstans centrifugerade hundarna i svansen/benen, ju mer de sket juh bättre blev skörden...
Detta var sant och minst sagt lika otroligt som katten i flaskan...

För dem som inte vill köpa bonsaikatter i små burkar kan kanske en sån här vara av intresse? Verkar jättepraktiskt om man ska resa bort med kissen.

Cat-Carrier.jpg

pogo skrev:
Det är inte ett dugg svårt att tro att detta kunde vara sant! Det finns så mycket konstiga människor så det inte är klokt.
Vet inte vart men någon by eller något land någonstans centrifugerade hundarna i svansen/benen, ju mer de sket juh bättre blev skörden...
Detta var sant och minst sagt lika otroligt som katten i flaskan...
Jo men skillnaden är att man kan snurra en hund så den skiter ner sig som de gjorde i bulgarien men man kan inte ha en katt som lever i en liten flaska. Om jag inte minns fel så behövde inte katterna skita eller pissa heller. Logiskt?

Det är ju trickfilmat juuuuuu!

rcc.jpg

cyborg2.jpg

34cat.jpg

catmelonhead.jpg

Urban legends eNl min svenskalärare, detta är något som skulle ha börjat med ett email (typ kedjebrev) sedan började tidningar etc skriva omdet! /min källa är min svenskalärare!

Jaja, men servera grisar och kreatur på burk till de söta katterna går bra...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon