Stoooor motor, liiiten bil...

• Thread starter Thread starter DmS
  • Start date Start date
Tyder det på att man har lite väl udda intressen om man redan har sett alla filmer som postats i den här tråden hittills? :tomten

Jag har kommenterat klippet för ett år sedan och jag gör det igen:

Why do you have music in the video? That sucks!

På det svarade den Tyska idioten:
Special event requires special music.

It is our National Anthem!

Suck...

Tyder det på att man har lite väl udda intressen om man redan har sett alla filmer som postats i den här tråden hittills? :tomten

Nix, inte alls!

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: N/A
En notering för intresseklubben är att jag faktiskt åkt en goggomobil Trevlig liten sak :mattias

Jag har kommenterat klippet för ett år sedan och jag gör det igen:

Why do you have music in the video? That sucks!

På det svarade den Tyska idioten:
Special event requires special music.

It is our National Anthem!

Suck...

Att först ha byggt allt detta, inklusive konstruktion och tillverkning av ngt så komplext som växellådan. Därtill lägga ned jobb på att göra en (i jämförelse med mycket annat på YT) välgjord film. För att sedan få den korta kommentaren "Why do you have music in the video? That sucks!"
...skulle iaf få mig att avstå från att svara på inlägget.

Sen kan förstås även jag tycka att ännu mera motorljud många gånger är trevligare, iaf när det är gäller en sån här best.

Men den kommentaren du gav hör helt enkelt till sånt som en belevad människa inte skriver, iaf inte som en enskild kommentar.

Tycker jag.

/J

Att först ha byggt allt detta, inklusive konstruktion och tillverkning av ngt så komplext som växellådan. Därtill lägga ned jobb på att göra en (i jämförelse med mycket annat på YT) välgjord film. För att sedan få den korta kommentaren "Why do you have music in the video? That sucks!"
...skulle iaf få mig att avstå från att svara på inlägget.

Sen kan förstås även jag tycka att ännu mera motorljud många gånger är trevligare, iaf när det är gäller en sån här best.

Men den kommentaren du gav hör helt enkelt till sånt som en belevad människa inte skriver, iaf inte som en enskild kommentar.

Tycker jag.

/J

Att först komma på idén och sedan bygga något sådant och sedan visa upp den för folk utan ljud tycker jag är fullkomligt vansinne.
Jag brukar oftast hålla med dig, men här är du helt ute och cyklar.

• Gilla
Reaktioner: N/A
Att först komma på idén och sedan bygga något sådant och sedan visa upp den för folk utan ljud tycker jag är fullkomligt vansinne.
Jag brukar oftast hålla med dig, men här är du helt ute och cyklar.

Det finns ju så många olika filmer med den bilen, tom en när den körs på strippen.
Jag tror att de tagit en sak i taget.
Jag tycker bara att din kommentar var plumpt formulerad. Iaf som enskild kommentar till ngn som gjort ett sånt här bygge. Helt onödigt. Liksom att kalla honom idiot.

Så här hade jag kanske skrivit till tysken för att framföra samma sak
"Now that's a motor! Nice build! Longing for more motor sound and less music in your next film"

Last edited:
Det finns ju så många olika filmer med den bilen, tom en när den körs på strippen.
Jag tror att de tagit en sak i taget.
Jag tycker bara att din kommentar i sammanhanget var plumbt formulerad. Iaf som enskild kommentar till ngn som gjort ett sånt här bygge. Helt onödigt. Liksom att kalla honom idiot.

Så här hade jag kanske skrivit till tysken för att framföra samma sak
"Now that's a motor! Nice build! Longing for more motor sound and less music in your next film"

Det fanns inga andra filmer för ett år sedan.
Dessutom är jag så fruktansvärt less på folk som lägger musik över motorljud.

Din formulering hade säkert fungerat bättre, men jag tänker inte så då jag är sur.

Din formulering hade säkert fungerat bättre, men jag tänker inte så då jag är sur.

Varför bli sur över något sådant.:va Jag hatade skränet som ni kallar musik, men jag använde mig av det däringa ljudnedsäkningsreglaget.

Äntligen inser man att dessa anonyma haters på youtube verkligen är människor och inte dataprogram som postar slumpvis utvalda oförskämdheter.

Håller med Jörgen fullt ut, sitta hemma vid datorn och klanka ner på folk som gör saker man inte duger till själv är lägre än Glocalnet.

90-talist?

Hehe...Världens mest effektiva kupevärmare:yoparty
Inte ekonomskt sett iofs:D

Varför bli sur över något sådant.:va Jag hatade skränet som ni kallar musik, men jag använde mig av det däringa ljudnedsäkningsreglaget.

Det är ju det som är själva saken. Jag vill höra ljudet!
Jag verkar vara rätt ensam om att vara ljudknarkare..

Äntligen inser man att dessa anonyma haters på youtube verkligen är människor och inte dataprogram som postar slumpvis utvalda oförskämdheter.

Håller med Jörgen fullt ut, sitta hemma vid datorn och klanka ner på folk som gör saker man inte duger till själv är lägre än Glocalnet.

90-talist?

Fine, jag formulerade mig helt fel. Håller du med mig i sak?

Nej, jag är född -83.

Vad spelar det för roll vad jag kan själv förresten? Måste jag vara bättre själv för att ha en åsikt?

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år