Stoooooppies !!! på hoj utan motor...

HAHA :D

kbstp.jpg

Slangade mkt MTB förr, gjorde 180' stoppisar också, det är roligt att cykla :)

NoicE skrev:
Slangade mkt MTB förr, gjorde 180' stoppisar också, det är roligt att cykla :)

Hur fan lyckades du med 180' stoppie? :confused: klarar högts att snurra kvart åt sidan höger bara då, asså jag kommer och kör stoppin | så och landar - :tungan , och det går inte mer ;(, hur gör du? :va :confused:

P-Zero skrev:
Hur fan lyckades du med 180' stoppie? :confused: klarar högts att snurra kvart åt sidan höger bara då, asså jag kommer och kör stoppin | så och landar - :tungan , och det går inte mer ;(, hur gör du? :va :confused:
Jag gör 180s på Mtb precis som jag gör på R1an... hoppas det hjälper dig.

snobben skrev:
grejen e väll att svänga på själva "gummit" och inte på ramen som du troligen gör. hoppas du förstår.

nä förstår inte ett jota av du sa :3freak

Men jag har inga videosar tyvärr av nära jag slänger runt hoj...

Bifogat

• turningendo800.jpg
    turningendo800.jpg
    41.9 KB · Visningar: 98
snobben skrev:
alltså "hjulet ska snurra själlva anslagsytan den ytan som nuddar marken. inte ramen

Inte bara vrida på styret menar du....eller? Alltså styret ska inte "står still" medans man vrider ramen runt, utan man ska "ta med sig" styret runt...typ

snobben skrev:
grejen e väll att svänga på själva "gummit" och inte på ramen som du troligen gör. hoppas du förstår.

Aha, jag trycker ramen åt sidan med hjälp av benen. men hmm har tänkt på det att försöka göra stoppie som riktiga MC men då känns det som jag kommer att krasha, blir med stop stoppies, inte så lätt å göra rullande med V-broms...

Skorpan skrev:
nej nej nej fluppen
nu när du har lovat så kan du bara inte dra ur dej så,fixa massa damer nu :tuttar :banana :tuttar :banana :tuttar :banana

Hahaha...jag kan rita några damer :tuttar med kritor på ett papper som du kan sitta och titta på... okej ??

P-Zero skrev:
Aha, jag trycker ramen åt sidan med hjälp av benen. men hmm har tänkt på det att försöka göra stoppie som riktiga MC men då känns det som jag kommer att krasha, blir med stop stoppies, inte så lätt å göra rullande med V-broms...

180 e lätt, lägg bara tyngden på ena sidan av styret, så går det av sig själv.

filmer filmer filmer????
fy fan nu e man sugen som fan ju. e ju fan 15cm djupsnö ute så man kan inte hoja. har cyklat varje dag som det har vart plogat btw.

KetogaN skrev:
Jag slog oxå över som en gris när jag försökte med min gamla GT, men jag misstänker att det är lättare med skivbromsar?!

/KetogaN

Jag upplever i alla fall att man får en jämnare och mer kontrollerad bromsverkan med skivor.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti