Skorpan
Guest
nej nej nej fluppenfluppen skrev:Sug min drule![]()
Men nån bärs blir det iallafall![]()
![]()
nu när du har lovat så kan du bara inte dra ur dej så,fixa massa damer nu

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej nej nej fluppenfluppen skrev:Sug min drule![]()
Men nån bärs blir det iallafall![]()
![]()
NoicE skrev:Slangade mkt MTB förr, gjorde 180' stoppisar också, det är roligt att cykla![]()
Jag gör 180s på Mtb precis som jag gör på R1an... hoppas det hjälper dig.P-Zero skrev:Hur fan lyckades du med 180' stoppie?klarar högts att snurra kvart åt sidan höger bara då, asså jag kommer och kör stoppin | så och landar -
, och det går inte mer ;(, hur gör du?
![]()
![]()
grejen e väll att svänga på själva "gummit" och inte på ramen som du troligen gör. hoppas du förstår.Swedie skrev:Jag gör 180s på Mtb precis som jag gör på R1an... hoppas det hjälper dig.
snobben skrev:grejen e väll att svänga på själva "gummit" och inte på ramen som du troligen gör. hoppas du förstår.
snobben skrev:alltså "hjulet ska snurra själlva anslagsytan den ytan som nuddar marken. inte ramen
snobben skrev:grejen e väll att svänga på själva "gummit" och inte på ramen som du troligen gör. hoppas du förstår.
Skorpan skrev:nej nej nej fluppen
nu när du har lovat så kan du bara inte dra ur dej så,fixa massa damer nu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
P-Zero skrev:Aha, jag trycker ramen åt sidan med hjälp av benen. men hmm har tänkt på det att försöka göra stoppie som riktiga MC men då känns det som jag kommer att krasha, blir med stop stoppies, inte så lätt å göra rullande med V-broms...
SÄNK SADELN!Rigge skrev:Gör aldrig stoppiesar på cykel, det är ju asfarligt! Jag slår alltid runt, det går ju inte att köra nå högt ju.
KetogaN skrev:Jag slog oxå över som en gris när jag försökte med min gamla GT, men jag misstänker att det är lättare med skivbromsar?!
/KetogaN
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti