Stoners självbiografi släpps 24/10

En bok där det, med största sannolikhet, bara kommer gnällas? Står över det där :glömdet

Med tanke på att han är den enda racern som klarat av ducatin så är han väl rätt tuff? Eller :rolleyes:

Haha.. :)
Uppfattningen grundar jag i allt gnäll han levererat om sporten och så fort det blir lite lite kontakt, då blire :gråta hos raceledningen.

Han har väl aldrig gnällt hos RD?:va

Var det nåt som irriterade honom tog han tag i det själv och röt ifrån i depån eller gruffa lite på banan. Trosorna kan ju de förare som inte rådde på honom verbalt eller ute på banan ta på sig. :arsele

Ducati och CS gör det såklart bra 2007. Första 800cc året och direkt titel. Vad händer åren därpå? Jo, Segrarna minskar stadigt tills CS tar det steget till Repsol Honda. Klart att 2007 var ett fantastiskt år för Ducati och CS. Har för mig att Ducati var riktigt tidigt ute med 800cc konceptet och cykeln gick ju 2007 som ett skållat ollon på rakorna, vilket Ducati åren efter 2007 inte hade samma försprång i/av. Man börjar senare oxå mecka med 80-tals teknik och förarna vet snart inte vad som serveras, vad för bitar som finns tillgängliga, tillika vilken strategi man har från Ducati! Jag säger inte att Cykeln gjorde 2007 helt av sig själv men utan det övertag Ducatin hade 2007 vette tusan om CS skulle fått sin titel.

Förstår inte varför folk envisas med att han är den enda som bemästrat Duccen?

Sete och Loris körde riktigt bra och frågan är om inte startkraschen sabbade det.
Nån av dem ledde väl VM har jag för mig.
Bayliss gjorde dessutom ett helt okej inhopp på Ducatin på Valencia 2006 :)

Jag lär ju lätt köpa den.
Såg nu när jag förhandsbeställde ett exemplar, att dem precis har tillkännagivit kapitel-innehållet:

zasw.png

8834.png

P€RRA kommer älska den här från senaste MCN :) Det är skrivet som en del av en artikel om Stoners kommande bok.

image.jpg

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...