Stoner slutar efter säsongen!

Inte ens göra en uppskattning?
Produktionsracermotorerna får vi aldrig reda på tror jag eftersom de leasar hela cykeln vad jag vet och i det ingår de sex motorer som ingår. OM ett satelittteam har en motor som rasar tar de antagligen en gammal istället för ytterligare en. Skulle vara intressant att veta dock.

Jag tror kanske dom tar ut vad dom vågar ur Aprilia-motorn. Jag har för mig att jag har hört nånstans att Biaggi gjorde av med 38 motorer förra året, då får man backa lite om det ska gå runt med 12 motorer.

Annars hade dom nog haft med pulver. KANSKE.

Jag tror kanske dom tar ut vad dom vågar ur Aprilia-motorn. Jag har för mig att jag har hört nånstans att Biaggi gjorde av med 38 motorer förra året, då får man backa lite om det ska gå runt med 12 motorer.

Annars hade dom nog haft med pulver. KANSKE.

Min gissning med. Dessutom är den enda utvägen de har för att bli mer konkurrenskraftiga att modda motorerna (om det går med utgångsmaterialet) för hållbarhet vid högre effekt, vilket jag tror medför alldeles för höga kostnader. Fler motorer kan de inte kasta på problemet även om de har råd/vill.

Billigare än vad? Billigare än Sbk och samtidigt åka fortare går inte ihop. Dorna har tänkt fel anser jag.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT