Stoner/Ducati/Bridgestone världsmästare 2007!

Det här var nog den roligaste tråden på länge :rofl

Först ett gäng som loggar in här innan de har sett racet och blir sura.
Sen, inte helt oväntat, ett gäng Ducati-fans som känner sig delaktiga i vinsten.

Sen, inte helt oväntat, ett gäng Ducati-fans som känner sig delaktiga i vinsten.

Om man köpt en Ducce är man ju delaktig.. :) Sponsrat fabriken med pengar.

man förstog ju att loppet va kört för rossi, det va ju minst lika spännande som själv racet. att skriva "spolier" skadar ju inte..

men jag håller med dig ändra tillbaka titeln nu, och sorry för mitt otrevliga sett att skriva vad jag ville, hade gått precis lika bra men vänliga ord, men jag blev arg så så vart det.
Ursäkten accepterad och nu tycker inte jag du är idiot längre, tvärtom. :pannkyss

Om man köpt en Ducce är man ju delaktig.. :) Sponsrat fabriken med pengar.
Vissa sponsrar mer än andra :D

Du har ett innehållslöst liv sandstream... :7peta ;)

Last edited:
Ser att Perras Razzla-lackade Suzuki är tillsalu. Blivit sugen på en Ducati eller ska du köpa 3 K8:or för att sponsra Denning&Co i motsvarande grad som emullo gjort för "de sina"? :D

Nu har det gått 1½ dygn, tror du att det går att ändra tillbaka trådnamnet nu utan att vissa får frispel?
Undrar dessutom exakt var i förstinlägget infon om hur det gick i GP:t fanns, där står ju bara att Casey Stoner blev världsmästare, inte hur det gick i själva rejset? :va
Det tog tolv inlägg och två sura kommentarer innan nån ens nämnde nån placering.

Det räckte väl rätt bra att veta att Casey vann VM för att det skulle bli tråkigt att kolla.

De gånger jag har spelat in racen för att jag själv är ute och kör när racen går så har jag ju definitivt inte gått in på SH eller andra MC-sajter innan jag sett racet ...
Common sense ...

Undrar om Stoner byter till 28 nästa år ...

2007 passade ju så bra i år ... :)

Ursäkta, men det skall stå TVEKLÖST delaktiga!:D

Som första europeiska MC-märkes vinst sen 1864 så borde vi alla vara delaktiga! Speciellt eftersom Casey kör med SVENSK producerad fjädring! (IOFS gör ju alla utom Honda det också, men iallafall!)

Ursäkta, men det skall stå TVEKLÖST delaktiga!:D

Som första europeiska MC-märkes vinst sen 1864 så borde vi alla vara delaktiga! Speciellt eftersom Casey kör med SVENSK producerad fjädring! (IOFS gör ju alla utom Honda det också, men iallafall!)
Jösses, blev det mycket Grappa igår? ;) Det finns väl europeiska märken som lyckats i WSBK har jag för mig, men det räknas kanske inte att ta hem "cup:en"? :D:D:D 250 är iaf. en riktig klass, har jag hört, och där är det europeiskt.

..
Som första europeiska MC-märkes vinst sen 1864..

På dom 58:a åren som man kört GP så har Europeiska märken vunnit märkes-VM 25gg i den största klassen. ;)

Var iof ett tag sen sist med MV Augusta 1973..

radioutrustning är inte samma firma :fakta

Japp.
Rätt bra för ett företag som körde sitt första GP för 5 år sedan va?
Mycket imponerande! Höll hög klass redan på 990, och att vinna premiäråret med ett nytt 800-reglemente är riktigt starkt! Helt klart en lyckad satsning. :tummenupp
Synd att hojarna kostar så mycket mer än t.ex. en Mille annars kunde jag tänkt mig sponsra genom att köpa mig en :) (trots att de var snorkiga och lät mig parkera andra sidan gatan när jag var där bara för att de inte gillade vingarna på min tank :mad: )

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck