Stompgrips

Finns på ava mc, har till flera märken vill jag minnas :tummenupp

Stompgrips är lite för billiga redan för att göras gruppköp på... Det är bara 400 kr hos närmaste handlare.

Så det blir inget gruppköp? Lite otydligt för en slyngel som mig.

Stompgrips är lite för billiga redan för att göras gruppköp på... Det är bara 400 kr hos närmaste handlare.
nä det är väl inte speciellt dyra, tänkte bara kolla eftersom det fanns ett gruppköp förra året... men det går ju lika bra att beställa själv.

Ifall folk undrar så kan kan beställa bl an härifrån http://www.mc-online.se/shop/

sant... dom sliter en hel del på skinnstället... nästan hål i mina ställ

Jag har kört minst 50 bandagar + lite gata (tot ca 1700mil) med samma skinnställ utan synlig nötning, å andra sidan gick det hål i en kompis helt nya Dainese efter 2-4 bandagar. Stomp kanke är ett bra sätt att kolla om stället håller vettig kvalitet?

Köpte mina på just Nilssons Mc. Dom hade några olika, bla ett universal som passade som en handske till min RF900R.. Sen är ju personalen förbannat bra att ha och göra med där, aldrig några problem utan lösningar...

Och jag instämmer med många andra här på tråden, kommer aldrig köra utan stompgrip´s igen...

Någon som vet om det går att återanvända sina stomp?
monterade på min R6 förra året å nu skall jag lacka om tanken.

Någon som vet hur det är att köra i shorts när man har stompgrips?? om det skaver ngt j...ligt på benen?

Det står på förpackingen numera att they are friendly mot skinnstället. Hur de nu skulle kunna vara det? :va

Mina lossnade i höstas (blev bubblor och släppte i kanten). Värmde på med fön och gick ut i garaget varje dag och tryckte ett tag efter detta. Hoppas att skiten håller!

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd