Stolt ägare av KTM :P

hakis

Nu med ny formula
Gick med
19 Oct 2004
Hoj
Kawsaki 450 KXF -07 och en 125cc Midzizeknarr. Skiter i väghoj just nu
Gött kom precis hem från dagens upptäcktsfärd, fick med mig en liten gullig sumpermotard hem med... en KTM 640sm :P
Fan kan det inte bli vår snabbare än en höna skiter......
Kom igen nu, jag vill ut o köra.

Tack för att jag fick dela med mig, jag är lycklig.. wiiie :tungan

hakis skrev:
Gött kom precis hem från dagens upptäcktsfärd, fick med mig en liten gullig sumpermotard hem med... en KTM 640sm :P

grattulerar eller nåt, nyss sålt min 640.

HoOmer skrev:
grattulerar eller nåt, nyss sålt min 640.

tackar, blev det en 660 i stället? Mera mos, mera meck.

Äsch jag är ny på hojeriet så jag ska lära mig på lillhojen först.

Grattis! Du är inte ensam om o vänta på vår kan ja meddela herrskapet! :hihi
Jag har oxå handlat en ktm nu i vinter o väntar på vår!
seså, be till vädergudarna eller nåt så det blir vår nån jävla gång! :banana
snöar här.. :mad:

Kan bara instämma köpte mig en sprillans ktm 660 precis och bara längtar tills första turen.

hakis skrev:

grattis, det är en underbar känsla. och det blir bara bättre när du får komma ut med den :tummenupp

Hur mycket pengar har folk egentligen? Jag sitter sedan lång tid tillbaka och klurar på hur jag ska lösa min framtida investering. Lånar ni eller sparar ihop? Jag menar, en ny maskin går ju på +80000..

Grattis ! Har också köpt ktm hoppas på vår snart så man kan slänga på motardäcken

Zunar skrev:
Hur mycket pengar har folk egentligen? Jag sitter sedan lång tid tillbaka och klurar på hur jag ska lösa min framtida investering. Lånar ni eller sparar ihop? Jag menar, en ny maskin går ju på +80000..
köper moppe för 6, säljer å lägger till nån tusing så har du en 125a, säljer å lägger till så har du en äldre 600 sälj, lägg till... osv..
nu sitter jag på en ducati 750 från 01 som jag tänkte byta mot en ktm 660 -04 innan sommaren

Zunar skrev:
ja ungefär som ovan. köpte 125:a för mina ärvda pengar. sen har man sparat o köpt nya hojar. köpte en splajs ny 525:a i höstas. har haft 2 hojar innan.

EDIT: förlåt 3 ska det vara.

Zunar skrev:

Det gäller att inverstera sina pengar, så man får fina avkastningar...
H&M aktievinsten räckte till min nya KTM 525 -05

Annars så prioriterar man pengarna efter intresse, man behöver kanske inte köpa den där senaste super coola dyra mobiltelefonen, som du får 0 sek för när man säljer den efter någon månad.

Zunar skrev:

Jobba svart, enda sättet att bli rik på i det här landet (har jag hört) :rolleyes:

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman