Bikerbitch
Stolt mamma
Då kan ni slå ihop Snurren med Barncancermilen. Göra två flugor på smällen direkt liksom 
Sorry om jag snodde tråden lite

Sorry om jag snodde tråden lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi blir ju en hel hop med tjejer som kommer att köra i samlad trupp & tanken är att samma gäng ska ut senare på kvällen. Frågan är nu bara, hinner vi ta oss i mål innan det är mörkt??
Såna här tjejkörningar tenderar ju att dra ut på tiden med diverse fikastopp![]()
Ni kommer passera massor av fik och matställen men om ni inte stannar på alla borde ni komma i mål innan det mörknar.
KjellF
En snabb kille kommer!
Funderar t.o.m på att gå ner & tvätta Hertigen för en sån här fintur..
Jag också. Min är full av mygg och en massa annat skit. Får kliva upp i gryningen om jag ska hinna ner till kl 10.
Målgång är på Rapido senast 16.00.Blir det återsamling vid Rapidos klubbkåk på eftermiddagen?
Jag får inte min hoj före 12-13 tiden, eller kan man få reda på villken rutt som skall köras?![]()
Jag också. Min är full av mygg och en massa annat skit. Får kliva upp i gryningen om jag ska hinna ner till kl 10.
Min såg också för hemsk ut, funkar inte alls med min poser-image![]()
Men lite avfettning och en snabbtvätt så nu är vi redo! Siktar de flesta på kl.10 eller? Tänkte lura med mig insekten till drygt samma tid!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |