StockholmsSnurren lör 28 aug 2004!

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Tack för en kanonrunda och rolig tillställning allt som allt :tummenupp Vädret var kanon sånär på den där vilsna lokala monsunen som jag och Kalle hamnade i :3freak ;) blidde lite blött :D

Tack Benkar för att jag fick vinna nånting idag.. iof på lottningen men ölglas som ölglas.. kommer användas mycket :) :fyllisar

Syns väl ikväll :banana
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Kul att så många kom, blev ju perfekt väder till slut.
Bifogar några bilder, kommer nog mer sen för nu ska jag till Rapido och grilla. Ses där :banana

1. Många hojar i väntan på Skanssundsfärjan.
2. Prisutdelning på Rapido.
 

Bifogat

  • PICT0015.JPG
    PICT0015.JPG
    98.2 KB · Visningar: 125
  • PICT0066.JPG
    PICT0066.JPG
    108 KB · Visningar: 120

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Noll
Första gången jag kör snurren och jag var rejält splittrad om jag skulle åka på detta eller någon av de andra prylarna som var idag. Måste säga att jag gjorde helt rätt som valde snurren!

Kanonbra vägar, trevligt folk och bra markpersonal. Fick 10 min regn den sista biten men i övrigt var det nästan högsommar ;)

Tack Rapido! :tummenupp

Nu, :fyllisar
 

sandstream

Guest
Barba skrev:
Första gången jag kör snurren och jag var rejält splittrad om jag skulle åka på detta eller någon av de andra prylarna som var idag. Måste säga att jag gjorde helt rätt som valde snurren!
Vad är väl en tur i touringtempo mot däcksrök och galna finnar som hinkade öl mellan körningarna? :tungan
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Största tacket till alla från Rapido, Sunshine Cycle Club, sporthoj.com, Ducceklubben, Spader Dam, Ignite MC (på bike.se), MCE, Värmdö Bikers osv osv, och alla andra som var med och KÖRDE "Snurren", trots att det såg blött och mulet ut vid 9-10-tiden, men sedan kom solen och torra vägar! Hoppas ni hänger på nästa år också! Utan alla er deltagare blir det ingen snurr! :tungan

Andra stora tacket till alla i Rapido som varit med att arrangera årets "Snurr"!

Bilder, bilder, kommer att komma upp inom någon vecka, ska bara samordna alla bilder...

Men... nu är det.. grillning och några... :fyllisar som gäller!

//B
 
Last edited:

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Självklart...något annat finns inte....
Hoppas att ni båda mår jätte bra :banana

Våra tankar har varit hos er hela dagen!!!!

Kramar
Annis,Camilla,Robban,Jocke &Kenneth

Rapido
 

hejdaniel

Medlem
Gick med
11 Jul 2003
Ort
Sthlm - Traneberg
Hoj
KTM 640-E 2003
Frolic skrev:
Självklart...något annat finns inte....
Hoppas att ni båda mår jätte bra :banana

Våra tankar har varit hos er hela dagen!!!!

Kramar
Annis,Camilla,Robban,Jocke &Kenneth

Rapido

Just det, det var ju så ni hette. TACK. Hyvens hela gänget!
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Tusen tack till er i Rapidos som fixade allt detta, detta var första men definitivt inte sista gången vi körde er Snurr! :tummenupp

Trevligt senare på kvällen oxå, trots att jag fick hinka lättöl :fyllisar Band fast gubben på bönpallen sen och lyckades komma ända hem till Sollentuna utan missöden :D
 

Black No. 1

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2003
Ort
Långt uppe i norr...
Hoj
Honda CBR 600F
benkar skrev:
Största tacket till alla från Rapido, Sunshine Cycle Club, sporthoj.com, Ducceklubben, Spader Dam, Ignite MC (på bike.se), MCE, Värmdö Bikers osv osv //B
Blev en lika stor hit detta året som förra!! Det är vi från Sunshine som tackar för fina vägar och justa priser :cool: även i år!

Sen var det det där med södersidan.... Vet inte hur många gånger vi körde fel! Och starten... :huvet När vi kom fram till Södertälje insåg vi att vi missat avfarten och kört för långt.
 

Kikka

Innehavare av B-kort!!!
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Bålsta
Hoj
Sambons SV650 ;)
Tackar och bockar för en häääärlig runda, till och med för en som bara satt bakpå.
Men nästa år, då ska jag köra själv!!! :yoparty

/Kikka
 

Joakim

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös
Tackar Benkar och Rapido för en trevlig tillställning! :tummenupp
Har lagt upp några bilder under Filmer och Bilder.
Tack för bra sällskap Wheelieman, Jenny och Kenta.
/Joakim
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Black No. 1 skrev:
Blev en lika stor hit detta året som förra!! Det är vi från Sunshine som tackar för fina vägar och justa priser :cool: även i år!

Sen var det det där med södersidan.... Vet inte hur många gånger vi körde fel! Och starten... :huvet När vi kom fram till Södertälje insåg vi att vi missat avfarten och kört för långt.

Hmmm, en Sunshinare som knep 1:a priset (presentcheck på 1.200 kr) även i år... :gnissla ;) men i år var Sunshinedominansen på prispallen inte lika total som förra året, smög sig in lite folk bla från SH i tätstriden :tummenupp (Resultatlistan och länk till rätt frågor/svar finns på nyhetssidan på www.rapido.se )

Södersidan, nja, SÅ många vägar finns det ju inte att köra fel på, eller... :confused: Får väl bli norrsidan nästa år så att ni slipper köra fel.. :D

/B
 

wheelieman

I 300 kan ingen höra dig skrika
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Östra åkern
Hoj
Den enda jag har kvar står i bokhyllan
Joakim skrev:
Tackar Benkar och Rapido för en trevlig tillställning! :tummenupp
Har lagt upp några bilder under Filmer och Bilder.
Tack för bra sällskap Wheelieman, Jenny och Kenta.
/Joakim

Tack desamma, tyvärr blev det inte så många mil som utlovat. Vet inte vad som hände, jag har aldrig kört rätt innan :va
Vi hann ju till och med få se lite älg :eek: , för en gång skull så var han där han skulle vara.... VID SIDAN AV VÄGEN :rolleyes:

Stort tack till Benke och Rapido som anordnat tillställningen, återigen så lyckades ni fixa till en runda med massor av trevliga sträckor :tummenupp

Min favvosträcka var dock efter skanssundetsträckan, försten till kyrkan...Yiiihaaaa!!!!!!!!
Underbar kurvig väg som bara innehöll torr asfalt när vi kom :D
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
benkar skrev:
Hmmm, en Sunshinare som knep 1:a priset (presentcheck på 1.200 kr) även i år... :gnissla ;) men i år var Sunshinedominansen på prispallen inte lika total som förra året, smög sig in lite folk bla från SH i tätstriden :tummenupp (Resultatlistan och länk till rätt frågor/svar finns på nyhetssidan på www.rapido.se )

Södersidan, nja, SÅ många vägar finns det ju inte att köra fel på, eller... :confused: Får väl bli norrsidan nästa år så att ni slipper köra fel.. :D

/B
Oj hoppsan!

Jag kom ju trea!

vad vann jag då? :)
 

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Noll
Warburton skrev:
Oj hoppsan!

Jag kom ju trea!

vad vann jag då? :)

De valde kedjesprej till vinnare som inte var på plats. Skrev du mobnummer på lappen kommer de ringa. Du får väl banka på Benkar annars.

Som kardanterrorist tyckte jag det var bäst att stanna kvar så jag kunde välja nåt annat vid händelse av vinst ... Jag hade faktiskt vunnit något om inte "någon" lurade mig på ett par frågor, sen svarade han själv rätt och fick pris :4skrika

;)
 

Warburton

73% veterinär
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Uppsala & Stockholm
Hoj
Ducati 900 SSie
Barba skrev:
De valde kedjesprej till vinnare som inte var på plats. Skrev du mobnummer på lappen kommer de ringa. Du får väl banka på Benkar annars.

Som kardanterrorist tyckte jag det var bäst att stanna kvar så jag kunde välja nåt annat vid händelse av vinst ... Jag hade faktiskt vunnit något om inte "någon" lurade mig på ett par frågor, sen svarade han själv rätt och fick pris :4skrika

;)
Kedjespray är ju en klockren vinst! Och så äran då... :)

Jag skrev mobilnummer, annars vet ju Benkar var han hittar mig... Och jag vet var jag hittar Rapido (äntligen! ;))

Behåll kedjesprayen, du kan alltid använda den till att skriva medelanden på gatan! Inte ens regnet får bort intorkad kedjespray, tro mig!
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Warburton skrev:
Oj hoppsan!

Jag kom ju trea!

vad vann jag då? :)

Grattis! Då slipper vi ju maila dig...

Till dom som inte var på plats vid prisutdelningen (plats 1-15) så plockade vi undan ett pris från prisbordet, tänkte först att 4 st. Honda-kaffemuggar skulle passa en Ducatist... :rofl men det fick bli en Motul-kjedjespray, hoppas den kommer till användning!

Sprayburken finns att hämta i baren, Rapidos klubbhus, öppet varje kväll (nästan i alla fall) från 18-tiden.

/B
 

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Trångsund
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
RoLLER skrev:
Ja herredjävlar! Jag och RQ tog oss inte ens i mål......

Stort tack till Jannes att jag fick låna din Fazer och till Er övriga som var snälla som väntade. Stort tack till Crowbar oxå som kom med lastbil och hämta mig, RQ & hoj.

Rätt skall vara rätt:
Det var GaffaRobbans (kan inte hans SH-nick) Fizzer du fick låna och han skall alltså ha kred för det. Sen är det dessutom bara han som är Rappemedlem, vi övriga är knappt hang-arounds ens.

Sen så..... ledsen att vi drog ifrån dig då du hade punka. :( Det spann nå hiskeligt för mig åxå så jag trodde du bara tog det xtra lugnt eller nåt (undvika fler RQ-vurpor menar jag :tungan). Du kunde väl ta honkat eller nåt. Skönt att det gick bra till slut.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top