wheelieman
I 300 kan ingen höra dig skrika
RoLLER skrev:Jag kör gärna med dig men jag kan inte heller läsa kartaSkitsamma... spelar ju ingen roll att det kommer ta lite tid!
Hi Hi, vi kör en repris på förra året med andra ord

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RoLLER skrev:Jag kör gärna med dig men jag kan inte heller läsa kartaSkitsamma... spelar ju ingen roll att det kommer ta lite tid!
Liwa1 skrev:Kan så klart inte den dagen. För då gifter sig Nitrous och jag![]()
Ni kan lägga om hela snurren och åka kortege i stället
Ha en skön dag
wheelieman skrev:Hi Hi, vi kör en repris på förra året med andra ordFort och fel
vågen skrev:men SwedishFreestyleDay dårååå![]()
![]()
Det hela gick ju bra tills jag synade diket...wheelieman skrev:Hi Hi, vi kör en repris på förra året med andra ordFort och fel
Sweedo skrev:Det hela gick ju bra tills jag synade diket...![]()
Fast ni får inte hjälp av mig i år heller. Hojen ställs av idag för den här säsongen.
wheelieman skrev:Fegis.....det är ju bara att ställa på den över helgen, det tänker jag göra.
Kom igen nu, vi kör en repris på förra året......öhhh förutom vissa smärre svampplockningsturer![]()
Men du kan ju inte klaga på kompisandan i alla fall, bara för att du fick för dig och plocka svamp helt plötsligt så följde ju bakomvarande med.....DET är vad jag kallar kompis![]()
Det är ingen idé, Tourerman och RuLLARN lär hur som helst inte kunna hitta rätt.benkar skrev:Ska försöka markera bra svampplockningsställen på kartan./B
Sweedo skrev:Det är ingen idé, Tourerman och RuLLARN lär hur som helst inte kunna hitta rätt.![]()
benkar skrev:
benkar skrev:
wheelieman skrev:Perfa!!
Hon är ju ordförande i våran nya klubb![]()
Fa.. Sweedo, det är väl klart att man inte kan åka rakt på hela tiden..... då missar man ju alla fina vägar runt omkring också.
Kolla bara på förra året till exempel, där fick merparten av åkarna endast ut ca25 mil medans våran grupp fick hela ca50 mil av ren sporthojsupplevelse..... Jag menar, vem fick ut mest![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten