Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tjockisbulle skrev:Upp med kartan dammit!
Victors karta är kass! KASS!!
![]()
![]()
benkar skrev:Lite bilder från StockholmsSnurren2005, HÄR!
*DanTheMan* skrev:Benkar !!!!
Var i helskotta e fyllebilderna![]()
benkar skrev:Ja, det kan man ju undra...Just nu är frågan hur mycket pengar jag ska ha av dig för att INTE slänga upp en av dom här på SH...
![]()
/B
http://www.blocket.se/view/5794357.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0RoLLER skrev:Det va inte meningen att göra en Hitlerhälsning!
Dock en del morfin). Det visar sig senare att det som de först trodde var en dubbelsidig lunginflammation troligtvis är en "Ronnie Pettersson"-liknande historia, fettceller och märg har transporterats upp i lungan via blodet och ställer till det för mig. Men som sagt; efter ett antal dagar med Syremasken från Helvetet, extra syresättning via grimma samt ett otal mysko inhalationer så återgår lungorna till normalt. Problemen med lungorna var tydligen jäkligt kritiskt, direkt livshotande (därav intensiven).
Bikerwoman
bikerwoman skrev:Vad kul att se att du är hemma igen Johannes!! Usch ,det där med lungorna lät ju inte kul, antar att det var sk. DIC- syndrom som kan leda till en lungemboli och det är mkt. allvarligt precis som du sa.
SJÄLVKLART hjälper man en hojbroder i nöden, speciellt när man har kunskaperna!![]()
Låg du kvar på Danderyd eller fick du åka till K.S?
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande och att du får ordning på hojen igen!
Så ses vi nästa säsong![]()
Bikerwoman
P.S Till er andra! Gör som jag och min man , köp ett förstahjälpen -kit och ha i hojen, finns små på apoteket eller SMC-Kansliet som är kanon att ha under kutsen![]()
RG500-Johannes skrev:Lite bilder på hojen...
Retep hade lite bilder på platsen i övrigt, som han skulle skicka mig. Vill du, Retep, så kan du lägga upp dem här också!
/J
Retep skrev:Yepp, bilder kommer här....
/Peter
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA