Stockholms svar på maverick

OLJEKYLD GSXR skrev:
MW och min gammelgixxer liknar varandra, charmiga med utstrålning. Jag ska köpa nån rolig ljuddämpare så att jag också hörs, nu tittar ju folk mer på MW och gammelhojen än på min nya posörraket :va

Ja, du kan ju inte åka omkring med en såndär stor kaffetermos som låter "pfffft" :)

/låter alltid när jag kommer

Judas Per & Judas Jenny är ute på turne, tur att per fortfarande har sitt oljeställ, 100% inpregnerat av motorolja ger det samma skydd som går täck eller belstaff klet, jag ogillar dock bägges förfall.

GSXR1100R skrev:
Judas Per & Judas Jenny är ute på turne, tur att per fortfarande har sitt oljeställ, 100% inpregnerat av motorolja ger det samma skydd som går täck eller belstaff klet, jag ogillar dock bägges förfall.

Vad består Jennys förfall i då? Hon är nu numera renlärlig ju, körandes Gammel-gixxer. Dessutom ska väl inte du snacka om förfall, du som vill köpa en Pastahoj med halv motor :va :7peta

/ F. Yrcylindrig

OLJEKYLD GSXR skrev:
Vad består Jennys förfall i då? Hon är nu numera renlärlig ju, körandes Gammel-gixxer. Dessutom ska väl inte du snacka om förfall, du som vill köpa en Pastahoj med halv motor :va :7peta

/ F. Yrcylindrig

Hon flyttade hit till Stockholm. :7peta

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride