Stockholms Klubb

nitros skrev:
På ingång. Svårt o få det bra.
Med tanke på namnet så kanske denna passar som logga. :rofl

Kul med klubb annars,när blir det fest da?????? :tummenupp
 

Bifogat

  • gaytattoo.jpg
    gaytattoo.jpg
    19.8 KB · Visningar: 95
Seriöst, Bikerboyz?
Det är ju ett namn som möjligtvis skulle passa på Adnan och hans polares moppefuckoklubb... :3freak
 
NoPinky skrev:
Seriöst, Bikerboyz?
Det är ju ett namn som möjligtvis skulle passa på Adnan och hans polares moppefuckoklubb... :3freak

Som sagt att hitta på ett namn är svårt och sedan få det att passa
på allas läppar är ännu svårare.Det man är ute efter är ju bara att ha
ett namn som visar på sammhörighet med det gäng man oftast är ute
och kör med.
Hmm tänker på nicket NoPinky lika seriöst :yoparty
 
ktmjacke skrev:
Med tanke på namnet så kanske denna passar som logga. :rofl

Kul med klubb annars,när blir det fest da?????? :tummenupp



Fan vilken sjysst gaddning du har, den måste du va stolt över
:D

Blåbusen skrev:
Som sagt att hitta på ett namn är svårt och sedan få det att passa
på allas läppar är ännu svårare.Det man är ute efter är ju bara att ha
ett namn som visar på sammhörighet med det gäng man oftast är ute
och kör med.
Hmm tänker på nicket NoPinky lika seriöst :yoparty


:tummenupp
Vill se din hoj snart :Bugar
 
Ja tycker ärligt talat det såg töntigt ut med ett namn som bikerboyz som alla associerar(eller hur man stavar) till en löjlig film, dessutom veckans brud bilden..eerrr ja vet inte, Kanske inte bara jag som ser det häftiga i det..

Hoppas ni får kul iallafall! :fyllisar
 
Det här är roligt. Jag minns på den gamla goda tiden när WCX (aka extremtoaletterna) startade upp. Samma visa då, med ryggdunkningar medlemmarna emellan och ganska grova sågningar från de med en mer nykter syn på det hela.

Låt inte den här tråden dö ut, man märker ju att det är södertörns elit-bikers som samlas här! :rock
 
Sidan var faktiskt fin. Tyvärr tycker jag att den sabbas helt av fjortisstilen som "veckans brud" ger. Fast jag kanske inte är en en klubbmännsika heller.
Och er polare Tadde ger ju ett lika seriöst intryck, tyvärr.
Men jag hoppas ni får det kul med era gruppkörningar och era klubbfester. Lycka till.
 
Last edited:
Bra

att ni säger vad ni tycker för då får vi chans att göra det bättre :tummenupp

Snart kan vi åka :D
 
Borde inte hela den här tråden ligga i stockholmsforumet på SH, eller borde ens tråden ligga på SH eftersom ni har startat eget likartat forum med samma annonsörer som här?

Jaja, ni kanske har frågat Swedie om det är okej att ragga besökare här...
 
!

Som ja sa i första inlägget, även om vi har våran sida så kommer jag fortfarande sitta 1 timma om dan här, detta är ett mkt bra forum. Vi är ett gäng som åker i grupp och är inte ute efter att sno medlemmar här ifrån, tycker bara det är kul om det blir fler som åker med.
 
Här var det både ris o ros!!!

Satt o läste lite gammalt på SH.

Sedan denna tråd är det nu 227 (idag) forumsmedlemmar på Bikerboyz.se!

Växer med ett par stycken i veckan, kul!!! :tummenupp

I helgen gjorde dessutom "Boyzen" rent hus på Stockholm open testet inför nästa år, som hölls i ett känt ind. område i södra Stockholm!!! :yoparty


PS; Besöker SH minst 1 ggn per dag !!!!!!!:)
 
Man känner sig otroligt välkommen i denna klubb som tjej... Kul att vara tjej och ha på sig en tröja eller liknande som det står "Bikerboyz" på... :rolleyes: Jag fattar att det inte är lätt att hitta/komma på ett namn, men lite mer "könsneutralt" hade ju inte varit fel, om nu inte ert syfte är just att bara ha killar som medlemmar.

Asså misstolka mig rätt, ni har ju all rätt i världen att starta en hojklubb med vilket namn som helst, jag bara upplyser om att jag som tjej inte känner mig välkommen, men det kanske andra tjejer gör, vad vet jag. O ni har säkert urkul hur som helst och det är ju det viktigaste! :tummenupp

En fråga angående det här med att starta klubb, varför gör man det när det finns en himla massa som man kan joina? Känns dom befintliga trista/färdigstöpta/fel/etc.? Jag är ärligt nyfiken, skulle verkligen vilja höra hur tänket bakom är. :va

Ride on!
:)
 
Är det verkligen namnet som gör klubben eller är det medlemmarna som gör klubben?:va

Jag tycker BikerBoyZ är ett bra namn. Man kan juh dra namn-jakten på alla möjliga klubbar/forum hur långt som helst!
Tycker personligen det är lite larvigt att nästan allt ska vara könsrelaterat hela tiden!

Är själv reggad på BB och jag känner mig hur välkommen som helst!

Råcka på! :tummenupp
 
Jag har nyss gått ur "klubben" :tummenupp

Trevligt gäng dom flesta.. men...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top