Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Busapilot skrev:
2258253 cl, det var ju synd att vi missade varandra, vi var i Vaxholm, vid 13-tiden. Sedan gick det vidare upp i Roslagen, för att senare inta sen lunch i närheten av Kristi Brud, därefter Gårdesta, Frösunda och vidare in till stan. Riktigt bra åktur!

Finns det några "bra" vägar däruppe?? Vi åkte upp mot Knutby och Gottröra efter har hört att det skulle vara bra. Nästan bara raksträckor till Knutby sen hittade vi en krokig väg mellan knutby och gottröra som var jävligt grusig och ojämn.

bikerwoman skrev:
2258510 Nån som är tillräckligt nykter i morgon (söndag) för att ta en tur framåt eftermiddagen med mig och gubben?

Hade nog tänkt ta mig ut en runda.. va kör ni för tempo? är det ok för en långsam nybörjare att följa med?

bikerwoman skrev:
2258510 Nån som är tillräckligt nykter i morgon (söndag) för att ta en tur framåt eftermiddagen med mig och gubben?

Kanske det :)
Om Fru Dansken är nöjd med min insats under förmiddagen - ku det typ bli:
Samling Vaxholm 14 - sen lite upp i Roslagen.....

Galne Dansken skrev:
2258859 Kanske det :)
Om Fru Dansken är nöjd med min insats under förmiddagen - ku det typ bli:
Samling Vaxholm 14 - sen lite upp i Roslagen.....

Låter som en mycket bra idé :tummenupp

Cervantes skrev:
2258720 Hade nog tänkt ta mig ut en runda.. va kör ni för tempo? är det ok för en långsam nybörjare att följa med?

Ska jag vara ärlig så kör vi inte direkt sakta...nybörjare helt ok, men LÅNGSAM nybörjare :confused: ,vad exakt innebär det?

Fast som du ser i tråden så ska vi ju åka tillsammans med SMC´s nye generalsekreterare Galne Dansken och då får man väl sköta sig.... :hihi :hihi och vara ett föredöme :)

Jag o min sambo kommer nog oxå...
Vi ska först bara "bråka" om vilken hoj vi ska ta :rolleyes:

(hon gillar 600 bättre än 750 :va )

Så frågan e väl om ni vill lyssna på en YLANDE 600 lr en välljudande 750 :tummenupp :hihi

.../Yoshi

bikerwoman skrev:
2258886 Låter som en mycket bra idé :tummenupp

Ska jag vara ärlig så kör vi inte direkt sakta...nybörjare helt ok, men LÅNGSAM nybörjare :confused: ,vad exakt innebär det?

Fast som du ser i tråden så ska vi ju åka tillsammans med SMC´s nye generalsekreterare Galne Dansken och då får man väl sköta sig.... :hihi :hihi och vara ett föredöme :)

haha näää lågsam va väl att hugga i överkant.. får väl kämpa lite så jag hänger på er :)

Jag kommer på en gul tlr, vart och hur lång kommer rundan att bli?
/Fredrik

Vi syns över en glass vid Vaxholm 14.00 idag då :tummenupp Sen får vi se hur lång rundan blir, men några timmar är vi väl ute och snurrar!?
Alla är välkomna att hänga på såklart!

Som sagt, tack din "gamle dansk" för en trevlig tur i inspirerande tempo :tummenupp

Tråkigt dock med olyckan på Bogesund, hoppas det gick hyfsat bra för vederbörande! Passerade strax efter det hade hänt.. :(

Missade turen tyvärr vart med oväntat släktbesök och kom inte iväg.. får bli nästa gång istället..

bikerwoman skrev:
2260263 Har semester i tre veckor :) Klart man är ute och kör! Men det blir Rörken i morgon kväll, samling Donken ,Upplands-Väsby 16.30 för er som vill samåka dit :tummenupp

Kommer!! :tummenupp

Är också ledig om dagarna.. :)

Kul att toura lite igen - tack för trevligt sällskap..

Det är justr nu bara en liten idé - kanske man kan få ledigt från gamla Vaxholm´s jobbet lite tidigare - typ så man ku fara iväg från Vaxholm kl. 14:00 och ta en liten tourings omväg till Rörken..

Jag skrivar lite måndag förmiddag hur det blir.... ;)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...