Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
RoLLER skrev:
Dan The Man slutar inte förens 14. Men om ni åker före så väntar vi på er vid Rosenhill.

Gör så, inte omöjligt att det blir en bensträckare vid Rosenhill..

/B

Last edited:
RoLLER skrev:
Jag kommer till Shell med kameran i högsta hugg. Danne får möta upp oss i Rosenhill.

Oki, trevligt synas! Hoppas du inte blir besviken, tänkte hålla ner på tempot en aning, framförallt om vi blir många!

/B

Helvete.....!!!!!!!

Söndagsrundan kl. 14 inställd.... åtminstone för min del...

Väldigt sent.... men till min förtvivlan så startar inte oranga faran nu när jag rullat ut ur garaget, tomt battteri :mad:

Men, det dyker kanske upp lite folk, och blir någon form av runda ändå!!

Mvh Bengt

benkar skrev:
Helvete.....!!!!!!!

Väldigt sent.... men till min förtvivlan så startar inte oranga faran nu när jag rullat ut ur garaget, tomt battteri :mad:

Men, det dyker kanske upp lite folk, och blir någon form av runda ändå!!

Mvh Bengt

Tack för att du ringde och sa till. Fan va trist med knas på hojen :huvet

Jag drar dit till kl 14:00 iaf. Jag kan hålla i en runda, jag hittar på Slingerbulten iaf :lol (oroa er inte, jag håller ner tempot kraftigt, alla ska ha kul!)

Sen kommer Stockel också och han e ju överdjävlig på att hitta.

Väl mött // R

benkar skrev:
Helvete.....!!!!!!!

Jag blev tvungen att ställa in jag med. :(

Kedjehelvetet är helt slut. :gnissla o det är säkrast att byta innan det händer en olycka.

//M

Gav upp

Min växellåda gav upp vid Länna, hoppas ni andra hade roligt och tack för att ni två sista stannade och kollade läget.

MVH Jocke

Madhonda skrev:
Jag blev tvungen att ställa in jag med. :(

Kedjehelvetet är helt slut. :gnissla o det är säkrast att byta innan det händer en olycka.

//M

Jo, dålig kjedja är inte kul, upptäckte det dagen innan jag åkte till Gotland, men har bytt nu, så kom el-strulet istället... :död Men... hittade lite/mycket ärg här och där, rengjort, och laddar batteriet nu, så får vi se imorgon. I värsta fall är det väl batteriet (5 år gammalt) eller laddningsregulatorn som gett upp... suck, man skulle kanske skaffa sig en nyare hoj....

Men, men, hoppas att dom andra som kom iväg hade en trevlig runda!!!

/B

Tack för trevligt sällskap allihop, blev ju en kanonrunda i lite lagom aktivt tempo.
Ser fram emot filmen Roller :tummenupp

Ha det bra allihopa, tills vi syns nästa gång :banana

benkar skrev:
Jo, dålig kjedja är inte kul, upptäckte det dagen innan jag åkte till Gotland, men har bytt nu, så kom el-strulet istället... :död Men... hittade lite/mycket ärg här och där, rengjort, och laddar batteriet nu, så får vi se imorgon. I värsta fall är det väl batteriet (5 år gammalt) eller laddningsregulatorn som gett upp... suck, man skulle kanske skaffa sig en nyare hoj....

Men, men, hoppas att dom andra som kom iväg hade en trevlig runda!!!

/B

Trist att du inte kom iväg Benkar men det kunde såklart varit värre, jag hoppas på att du tar revansch inom kort!

Det var en helt ok runda, tack till de som styrde upp åkandet! Det var kanske inte Benkar-klass på vägvalen och stundvis rätt stressigt åka-rakt-fram-tempo för en motard men det var j*vligt nice ändå, särskilt pytten :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla