benkar
Krokvägar svänger mer..
Men... tycks finnas ett visst hopp...
Väder-Prognosen för söndagen säger just nu +14 och växlande molnighet, på södersidan, är ju körbart?
/B

/B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
3 grader och regn funkar också, bara man måstebenkar skrev:Men... tycks finnas ett visst hopp...Väder-Prognosen för söndagen säger just nu +14 och växlande molnighet, på södersidan, är ju körbart?
![]()
/B
sandstream skrev:3 grader och regn funkar också, bara man måste![]()
Mika K skrev:Jepps Benkar !
Ser ut som översyn lite meck me hojjen imorn (skulle bli regn) sen dra en repa på söndan![]()
benkar skrev:Låter som en plan...Gammelgubben (min pappa) har köpt ny PC, så där hamnar jag på lördagen... Vi får titta närmare på SMHI lördag kväll, och sedan koka ihop något om vädret ser OK ut!
/B
benkar skrev:Nu litar jag ju inte det minsta på SMHIs väderprognoser....Men tycks ju finnas en viss chans till sol och uppåt +14 upp i Roslagen imorgon måndag...
![]()
Så vad tror ni, en liten nationaldagsrunda, inte superlång, och i lagom inspirerat tempo, framåt 13-tiden?
/B
Jag e på, klart det blir sol o varmtbenkar skrev:Nu litar jag ju inte det minsta på SMHIs väderprognoser....Men tycks ju finnas en viss chans till sol och uppåt +14 upp i Roslagen imorgon måndag...
![]()
Så vad tror ni, en liten nationaldagsrunda, inte superlång, och i lagom inspirerat tempo, framåt 13-tiden?
/B
Pewo skrev:Jag e på om det blir hyffsat väder...och soldansen skiter jag i, ni såg ju vad det blev för väder idag efter min dans igår![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |