Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Klarnar vädret lär det bli en friterad camembert på Våfflan :drool

Hmmm...kanske passar bättre i gubbåkartråden med dylika jäsarkommentarer ??
Nåja, det kanske duger om jag lovar att bryta hastighetsbegränsningen några gånger under resan dit...

På kajen i Sigtuna!
Stor samling hojåkare där varje onsdagkväll, mest kråååmpråmar iofs men en hel del annat också !
Lite lök på laxen: Camemberten serveras med glass och hjortronsylt, och ja, de är mumsfillibabba :D

Last edited:
Vad är det för mc ställen som gäller på onsdagar nu förtiden? är det skogskyrkogården? brostugan? tyresö OK/Q8? eller.....

Sugen på att åka nånstans idag och träffa sport hojar och så....

benkar skrev:
Bara för din skull, lite aktivitet på Norrsidan på torsdagen! :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=90015

/B

:pannkyss sånt gillas :tummenupp
Men se för guds skull till att få med NÅN mer tjej den här gången!?
Anders kommenterade sist att jag "kör som en hel karl" och då blev jag VERKLIGEN orolig och var tvungen att åka och shoppa lite smink och kläder! :D
Var är alla :tuttar :va

bikerwoman skrev:
:pannkyss sånt gillas :tummenupp
Men se för guds skull till att få med NÅN mer tjej den här gången!?
Anders kommenterade sist att jag "kör som en hel karl" och då blev jag VERKLIGEN orolig och var tvungen att åka och shoppa lite smink och kläder! :D
Var är alla :tuttar :va

Shit happens, ibland får jag höra att jag kör som en kärring, men inte åker jag och shoppar något manligt bara för det... :7peta tar bara en back öl och tröstsuper så kommer jag över det... :fyllisar :tungan

Men håller med, ont om tjejer på rundorna, både rundor via SH och Rapido, trots att det tex är 25% tjejer på Rapido, varav många kör Sporthoj eller annan "standardhoj", samt ser ut vara rätt många tjejer här på SH.

Ni tjejer på SH får väl skrika till om vilken typ av hojrundor ni vill ha, så fixar vi det! :7peta

/B

Kapten Blåskägg skrev:
TwinSucker :Bugar
Tack för ännu ett kanonpass!
Grymt trevlig kväll!!!

//J
Ja va fan...det är ju en mönsterelev jag har att göra med :tummenupp
Jag säger: Gör så å såhär och du bara gör...klart att det blir bra då men du är en liten tunnis bara...blir mör efter en runda runt stan det måste ändras på :7peta
Jag ska ta ut dig på en monsterrunda snart, ska vi sikta på 50 mil eller? :hihi

benkar skrev:
Shit happens, ibland får jag höra att jag kör som en kärring, men inte åker jag och shoppar något manligt bara för det... :7peta tar bara en back öl och tröstsuper så kommer jag över det... :fyllisar :tungan

Men håller med, ont om tjejer på rundorna, både rundor via SH och Rapido, trots att det tex är 25% tjejer på Rapido, varav många kör Sporthoj eller annan "standardhoj", samt ser ut vara rätt många tjejer här på SH.

Ni tjejer på SH får väl skrika till om vilken typ av hojrundor ni vill ha, så fixar vi det! :7peta

/B

Ok! Kan du fixa en hojrunda med snygga vältränade brandmän som kör med bar överkropp som kör först så GARANTERAR jag ett högre antal tjejer som åker med :tummenupp

bikerwoman skrev:
Ok! Kan du fixa en hojrunda med snygga vältränade brandmän som kör med bar överkropp som kör först så GARANTERAR jag ett högre antal tjejer som åker med :tummenupp
Jag trodde tjejer gillade hojkillar :va eller har vi förlorat vår dragningskraft?

bikerwoman skrev:

Inte vet jag om Jompa kommer med? Inte heller om han är brandman?
Men bar överkropp.... det har han! :tummenupp

http://www.fotosidan.se/member/portfolio/viewpic.htm?ID=337110

422ed94bd4152.jpg

Last edited:
bikerwoman skrev:
ja el tvärtom då hakar jag på :hihi snygga brandkvinnor asså

Last edited:
Lexie skrev:
Klart ni inte har!!! :)

Det var bra det, blev lite orolig.

Så du bor också i fina viksjö, då kanske du ha sett mig nångång. Jag har en mörkgrön r1 med nr 17 på. Röd eller blå r6:a?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey