Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Bra guidat igen Benke och perfekt tempo för min premiärunda.

Ses på nån runda framöver.

//G

benkar skrev:
Jo, skulle ju vara en plan... :D Men löste sig ju med en Leatherman :)

Slänger upp lite bilder när jag kommit hem, nu ska jag ha en kall öl till och grilla lite!

/B

haha, :rofl precis, tack för hjälpen alla!

Gör så, ska bli kul att se.. :tummenupp

Tack för en trevlig tur idag. Synd att jag var tvungen att dra i samband med lunchen. Fick lite bråttom så det gick undan hem, körde 95km hem bytom ta bilen och köra 25km och hämta ungarna på 65min, puuh!

Missade jag nåt?

Jag kunde inte åka med er idag. Jag va upptagen på annat håll.

Va synd
:(

Klara-Bella.jpg

Last edited:
Nu är jag desperat, kan ingen styra upp en körning för söndagen också. Jag kan vara startklar kl. 12:00, så var när hur? Macken vid Globen?

bikerwoman skrev:
Jaha, blir det nåt idag eller? Måste testa om ryggen håller...

Jag och gubben sticker ut framåt kvällen, han vill testa min nya hoj :3freak bör jag vara orolig?! Jaja, jag får ju köra zx12:an :tungan
Är det nån som hänger på? Ingen aning om vart vi hamnar, men vi är öppna för alla förslag!

Dags försöka återuppliva "SH-Tokholm-Medis-Torsdagsrundan"

Vad tror/tycker ni.... Dags försöka återuppliva "SH-Tokholm-Medis-Torsdagsrundan". Samling på Medis vid 18.00. Bullra/posöra lite, sedan "Fri utfärd" en bit söderut, ihopsamling igen, lite krokvägar, sedan fika på ett inte helt okänt fikaställe söderut? Gick åt skogen tidigare år pga av för högt tempo/hojar i diket, men om vi tar det för vad det är, köra ihop i lagom tempo, ingen tävling eller tidtagning, istället snacka lite skit, lära känna varandra, skulle vara kul, tycker i alla fall jag... :)

/B

Det låter kul, jag är på.
Medis är medborgarplatsen eller?
/Fredrik

Fighter skrev:
Det låter kul, jag är på.
Medis är medborgarplatsen eller?
/Fredrik

Jupp, Medis är Medborgarplatsen :) Dom har byggt om lite där under våren, ska ta en sväng förbi där, gående, imorgon, och se hur man/vi kan parkera/samlas.. :gnissla Återkommer efter det...

/B

loser skrev:
Bra där! Dock så är jag bortrest på torsdag, men nästa så! :tummenupp

Tror du o-gillar mig... :( Så fort jag hittar på något så är du "bortrest"... :7peta

Om intresse finns så styr jag upp en Medis-Runda nu på torsdag, men torsdagen därpå, så ska jag Supporta RapidoRacing 76 (och fota lite av dom, och andra SH-gäng som ska dit) på Mo i Rana, ERF-race, sitter i en bil norrut den torsdagen... :gnissla

/B

*DanTheMan* skrev:
Nej nej nej o åter nej,,,inte på Medis !!! Satt igår o drack några pilsner i godan ro på Snaps när det kommer in ett mc-gäng bullrandes.Det e bara irriterande o inte alls coolt.

Helt rätt, på medis dricker man sprit och raggar brudar...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey