Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Ska det åkas nått imorrn eller är det bara skitsnackandes här :mad: :rolleyes:

Jag vill ut och rasta skrotet i varje fall, nån annan som vill med?

Ska det åkas nått imorrn eller är det bara skitsnackandes här :mad: :rolleyes:

Jag vill ut och rasta skrotet i varje fall, nån annan som vill med?

Allvarligt talat, ju frekventare/intensivare man är i den här tråden desto risigare är man på att köra :fakta ... Det är ett faktum och jag känner mig förbannat intensiv! Därför avstår jag från både hoj, bil, buss och kaffe :)

-@

Så långt ska vi väll inte köra?

Nä nu ska jag sluta mobba dej. :rolleyes: Vi får göra upp som dom gamla grekerna.

Nej vi kivas bara här jag och D1ce mfl. Jag gillar verkligen inte att tävla på gruppkörningar. Vid varje uppsamlingställfälle så brukar jag alltid fråga de bakom om de tycker att jag kör för sakta eller vill köra om. Jag har ju inga backspeglar. Jag brukar ligga i främre delen av mellangruppen. Det känns bäst. Snabba har gått lite för fort i böjarna för mig, jag gillar nämligen att ligga lång fram för att undvika gummisnoddeffekten

Däremot tycker jag det är kul att på Hotrodvis gasa rakt fram vi ngt rödljus ibland om det står ngn kul hoj bredvid med förare som verkar kaxig och inte ser vad jag har. Och en vacker dag ska D1ce få dra mot mig ty det har vi ännu ej gjort.

Men då kommer han att bli toast, I say... :hihi
/J

Vi ska göra upp som dom gamla grekerna.
Försten att få i sig en stekhet kaffe på donken.

Jag vet att du är en bra kille att ha runt sig på körningarna. Åkte fyra fem svängar med dej förra året.

Vi ska göra upp som dom gamla grekerna.
Försten att få i sig en stekhet kaffe på donken.

Jag vet att du är en bra kille att ha runt sig på körningarna. Åkte fyra fem svängar med dej förra året.

Det såg jag inte, men jag har ju som sagt inga backspeglar! ;)

Needå, jag minns ju dig. Du tuffade ju om mig vid ngt tillfälle. Ska bli kul att ses igen. Kafferejs ska bli kul!! Jag är den största kaffejunkien här på jobbet.

Nu ska vi se till att överleva ännu en säsong, med armar och ben i behåll!

/J

Som sagt, det är en runt planet..

Nu skall jag lära dig ett knep Jörgen. Så här gör du:

1. Montera en oljeinjektor i avgasböjen.
2. Koppla in en rejäl oljepump på vevaxeln.
3. Spänn fast en stor 20 litersdunk på passagerarplatsen.
(Du vet, en sån där dunk som hembränt levereras i)
4. Koppla ihop hela rasket.
5. Fyll dunken med diesel.
6. Lämna donken först

Så får du till molnen som hör ihop med åskmullret. Det kommer inte att finnas en enda riskokare bakom dig, som kör fortare än 30 mellan Donken i Lapplands Väsby och Gottröra:yoparty

Last edited:
Vad spelar det för roll? Du fick ju insupa den härliga atmosfären kring mig, min heliga gloria av andras äkta avundsjuka och glutta på min sexiga häck... Det är inte varje dag? ;)

-@

Nej, så sant.. Det är inte var dag man får det. :tungan

Men då kan du ju komma o ta med barnen för nörsi hinner inte baka ;) imorrn får hojåkandet gå före bakverken :nicka

Hmm, där sa du ngt.. Återstår att se om man kommer eller ej. :hihi

Last edited:
Om gudarna är med mig så kommer jag med skönsång(Yoshimura Tri-Oval), KN-filter, PCIII och nybänkad hoj i morgon:tummenupp

Om gudarna är emot mig så har min son hunnit paja hojen på väg till eller från jobbet i morgon... man ska inte släppa lös en 21-åring på 190 kus inser jag....

Om gudarna är med mig så kommer jag med skönsång(Yoshimura Tri-Oval), KN-filter, PCIII och nybänkad hoj i morgon:tummenupp

Om gudarna är emot mig så har min son hunnit paja hojen på väg till eller från jobbet i morgon... man ska inte släppa lös en 21-åring på 190 kus inser jag....

190Hk på bakhjulet??Isåfall ska du vara riktigt nöjd med hojjen.. :tummenupp
Min plocka de ut ca 170 hk med samma komponenter,,

Oj´, Grattis!

:skrämd

Låter som du kommer få en sjujävla snabb sommar:tummenupp om den nu kommer tillbaka till dig :gnissla

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...