Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader
SLUTA SUPA NU!!!

SLUTA SUPA NU!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kapten Blåskägg skrev:2629610Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader![]()
SLUTA SUPA NU!!!
Kapten Blåskägg skrev:2628885Att skjutsa dig är inte att offra sig, I´m in![]()
Ullis skrev:2628825Jag & Nursey ska ut å åka verkar det som. Antingen på varsin hoj (om jag får lös min) eller kanske bara på hennes. Eller så offrar kanske du dej Jensa![]()
Kapten Blåskägg skrev:2629610Jaha gott folk, söndag strålande sol och 10 grader![]()
SLUTA SUPA NU!!!
Kapten Blåskägg skrev:2630090Tack Håkan och Göran, riktigt skön runda idag!!!![]()
fille600 skrev:2630107Här är lite bilder på de glada gubbarna som ramlade in vid sveavägenSjälvklart kom Göran lite före de andra
![]()
![]()
Olmo skrev:2630353Jag tog en repa förbi McDonalds på Sveavägen idag vid ......14-tiden tror jag, men det var öde. Var Ni tidigare eller senare?
Olmo skrev:2630353Jag tog en repa förbi McDonalds på Sveavägen idag vid ......14-tiden tror jag, men det var öde. Var Ni tidigare eller senare?
kul me ninja skrev:2630395Tror vi kom till donken ca 14,30. Härligt väder å trevligt åk sällskap..kul att ingeli64 valrog hillbilly å Kenneth(blivande SH medlem) me nya hojen..kom till vid UV donken...sen att oxo Fille thygOd å Nihlen...kom till sveadonken..sen har vi ju doris å doris..som aldrig lyckas dyka upp..antingen så är det sprit ångor...eller dåliga batterier...snart slut på ursäkter NUU vavava...men det va kul att se er alla.
// Göran
Prillan73 skrev:2630409Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !
Gjorde, men vet inte om nån såg !
Man blir så GLAD när man ser hojjar..........o det är mindre än en månad till julafton !!
![]()
Prillan73 skrev:2630409Var ni uppåt Rimbo ?? Åkte därifrån ca halv ett ??.........Mötte tre hojjar när jag kom med bilen !
Gjorde, men vet inte om nån såg !
Man blir så GLAD när man ser hojjar..........o det är mindre än en månad till julafton !!
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2630439Stämmer bra Prillan, vi stack från Gottröra runt 12 och körde mot Rimbo![]()
Kapten Blåskägg skrev:2628792Imorgon sön tänkte vi köra en sväng på norra sidan i lugnt tempo om vädret blir ok. Donken UV kl 1100 är det som gäller, bara att dyka upp om ni är sugna.
Snail_shell skrev:2630456Ja!
Det var en riktig höjdar dag..
Har en bild från Waxholm i Solen..
Synda bara att Kenneth ( Som bara är ett par knapptryckningar från att regga sig ) inte kunde följa med..
Tack gubbar för en kanondag..
Sånt här väder i December kan vi ju ha en Hoj Lucia kortege genom stan...![]()
kul me ninja skrev:2630455Och nästa gång vi åker så blir det väl med tomte luvan på..HO HO
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |