Stockholms åka tråden!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Tänkte försöka dra en repa söderut imorgon(lördag) om någon är intresserad av att hänga på. Start Donken Älvsjö 13:00, sedan Rosenhill - Skanssundet. Därifrån har jag tänkt testa lite vägar i Sörmanland som jag inte kört förut. Eller som flickan sa: Man får kyssa några grodor innan man hittar drömprinsen

Häng på om ni är intresserade.

MrDawe skrev:
2336262 Låter skit bra. Klockan ett där då.
Hoppas dom andra muller hojarna kommer med oxå då:banana

Kommer, så får vi se hur vi åker när vi är där sen:tummenupp
Håller tummarna för nice väder :)

David

Perfekt vi syns där klockan 13.00 ...
Jag ska försöka få med de andra v-tvinnarna oxå....

Hoppas vädret blir bättre då....:Bugar

// Colossus

VFR-ragge skrev:
2336795 Tänkte försöka dra en repa söderut imorgon(lördag) om någon är intresserad av att hänga på. Start Donken Älvsjö 13:00, sedan Rosenhill - Skanssundet. Därifrån har jag tänkt testa lite vägar i Sörmanland som jag inte kört förut. Eller som flickan sa: Man får kyssa några grodor innan man hittar drömprinsen

Häng på om ni är intresserade.

Det ser ut som det klarnar upp. Jag kör!

åka norrut

Stockel skrev:
2336421 Tänkte köra en längre runda i Roslagen på söndag om vädret är bra. Samma som vanligt, 30 mil och bra tempo. Avfärd kl 11 från Väsby.

Den här gången ska jag verkligen ta det lugnt dagen innan, så nu kommer det äntligen bli av :) Fler som är sugna?

det verkar som ingen vill norrut imorgon, du får hänga med oss istället?

det är ju bara 16 minuters transportsträcka till oss i Norrtälje
[men motorväg skall igentligen inte köras hoj på]

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=117839

Stockel skrev:
2336421 Tänkte köra en längre runda i Roslagen på söndag om vädret är bra. Samma som vanligt, 30 mil och bra tempo. Avfärd kl 11 från Väsby.

Den här gången ska jag verkligen ta det lugnt dagen innan, så nu kommer det äntligen bli av :) Fler som är sugna?

Stendött på MC-körarfronten just nu. Här är i alla fall en som vill köra. Bra! jag dyker upp 11 i Väsby.

#Olsson# skrev:
2338637 Stendött på MC-körarfronten just nu. Här är i alla fall en som vill köra. Bra! jag dyker upp 11 i Väsby.

Oj shit jag trodde ingen skulle med så jag sköt upp det lite (har skjuts). Kommer till McD runt 1130 och äter lite innan avfärd. Sorry för ändringen.

Stockel skrev:
2338686 Oj shit jag trodde ingen skulle med så jag sköt upp det lite (har skjuts). Kommer till McD runt 1130 och äter lite innan avfärd. Sorry för ändringen.

Ok, inga problem. Ni kanske t o m föredrar ändra till söderrundan eller annat p g a brist på folk. Själv är jag i krokarna runt väsby så en tur till dit blir ingen förlust för min del i alla fall. Hur som helst, jag åker dit och kollar läget och fikar från 11 tills något händer.

War-psycho skrev:
2340716 Nå, blir det nån sväng på onsdag då? :hoppa
Om vädret e bra så blir det av om det är någon som vill vara turledare. Jag kan ta på mig att leda snabbaste gruppen igen om ingen anna vill det.

Äntligen!! Bara 17C grader på Bulten ikväll. Det känns som historisk händelse den här sommaren, att inte komma hem dyngsur i skinnbastun.:yoparty Fan vad skönt att inte behöva vara livrädd för varenda svart fläck på asfalten.

Medin skrev:
2361260 Blir det något åka i morgon ons?

Jag vill ha en repris på värstingvägen "Södertjära" NÖ om Rimbo. Det blir standardmässigt men trevligt från Väsby--> Lunda livs--> Statoil och sedan trist 30 min transport till Rimbo och lite till. Sedan prova Södertjära några vändor åt olika håll och fika i Finsta.

Om någon hakar-på så är det perfekt.

Medin skrev:
2362008 Är det några som skall åka från södra delen till McD i u-väsby? Vi kanske kan träffas och åka dit ihop?

Jag är "eventuellt" söder om stan!
Skall hämta upp ett par hojar till som skall med.

Kommer i så fall vara i Vendelsö vid 17:30 tiden..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey