Stockholmsåkning sön 23 mars 12.00

Lucky9 skrev:
Ehm... Sen att jag kör så långsamt att jag får p-böter i skarpa kurvor är en annan sak... :)

Vi skall nog få lite fart på dig ska vi se :) Får klistra upp en bild av britney på min rygg så skall vi se att du hänger på. :D

Hahaha... ja henne har jag faktiskt träffat på krogen en gång. På en sporthojs "fest" men då var alla på röken så det e nog ingen som kommer ihåg mig. Tolf har ju flytt stan för lillstaden Västervik med sin Hornet 600 så jag e ensam kvar i stora stygga staden...

P-son skrev:
Hahaha... ja henne har jag faktiskt träffat på krogen en gång. På en sporthojs "fest" men då var alla på röken så det e nog ingen som kommer ihåg mig. Tolf har ju flytt stan för lillstaden Västervik med sin Hornet 600 så jag e ensam kvar i stora stygga staden...

Du tror det ialla fall. :D
Ska tyvärr inte med denna gång. :(
Har något som kallas tvättstuga. I och för sig kan man ju gå i skinnstället hela veckan :rolleyes: :rolleyes:

Det är lite för kallt för att ta mina handskar på långtur..
Det får bli en kort i stället.
/Mike

M900D skrev:
Du tror det ialla fall. :D
Ska tyvärr inte med denna gång. :(
Har något som kallas tvättstuga. I och för sig kan man ju gå i skinnstället hela veckan :rolleyes: :rolleyes:

Det är lite för kallt för att ta mina handskar på långtur..
Det får bli en kort i stället.
/Mike

Är det Mike som jag var ute å svängde med förut?

Jag lär dyka upp om man bara lyckas hitta dit, tar med mig polaren o kommer skramlandes på våra duccar ;-)

känner iof inte ngn heller..men men..

P-son skrev:
Är det Mike som jag var ute å svängde med förut?

Klart att jag är jag. :rolleyes:
Vi har druckit och åkt ihop förut. :D

P.S Duccor skramlar inte :p :D D.S

Nå? Är ni tillbaka snart så jag får höra! Jag skulle egentligen hängt med bakpå Benkar eller ZpiX men insåg att jag inte skulle hinna. Som jag befarat slutade jag inte jobba idag förrän 13.30.

Ringer verkstan och flåsar i luren igen imorgon måndag så får vi se om hojen min är klar då...

Jag e precis hemma efter en UNDERBAR dag med gänget. 30 hojjar å massa sol. kan inte bli mycket bättre. Vi drog "några" blickar till oss när vi kom åkande. Jag säger bara......MERA SÅNT!!!

Hur går det med serverplats. antar att det var flera som var ute idag som vill lägga upp lite......

benkar skrev:
Jaha, då börjas det igen... SV650-ligan... :p Finns väl sådana där touringtillbehör, typ elektriska handtag, eller lite lovikavantar.. :D Men, är det för svalt får det bli en kortare runda!

/B

Apapap.. Sådär lät det inte förrut.. fröken när-man-blir-gammal-så-måste-det-vara-minst-tio-grader-o-sol

Cale skrev:
Apapap.. Sådär lät det inte förrut.. fröken när-man-blir-gammal-så-måste-det-vara-minst-tio-grader-o-sol

Var +11 när vi åkte iväg.... :D Ja, jag är en solskensåkare, men även efter en massa år på 2 hjul så är man åksugen när våren kommer, framförallt när det är torra vägar, (är värre på hösten, ofta blött på vägarna på fm) så, du yngling, har ett långt hojliv att se fram mot! :) Såvida nu inte försäkringspremier sätter P för allt kul.... :mad:

/B

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...