Stockholmsåkning, 9/4, Fredag

  • Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date

jP

Fuckyousnabb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
KTM1290, Daytona 675, Yamma, etc..
Några som är sugna på en tur, helst omkring stockholm eller i söderort?
 
jP skrev:
Några som är sugna på en tur, helst omkring stockholm eller i söderort?


Ja.

Men brudens farsa har 50årskalas 1800.

Imorgon kanske...?!?

Jag hänger gärna på ut....... :tummenupp

/Zana
 
Det var då f*n vad svårt det var att få med sig andra med-motardister ut på en tur idag :va

Blev singelkörning*4 på tungelstavägen istället.. mötte ett par kå-te-emmer som också tycktes vara ute snigel^H^H^Hsingelköra.
 
jP skrev:
Det var då f*n vad svårt det var att få med sig andra med-motardister ut på en tur idag :va

Blev singelkörning*4 på tungelstavägen istället.. mötte ett par kå-te-emmer som också tycktes vara ute snigel^H^H^Hsingelköra.

Om det var du som var ute med XR'en så var jag en av KTM'erna. Jag var i och för sig inte ute och singelåkte även om det kunde tyckas så. Det var bara så att en polare på en Fizzer hade lite svårt att hänga med. :tungan

Jag stannade ett tag och väntade mitt på för att se om jag kunde fånga upp dig och/eller den andra Duken som var där men.... tålamodet tröt efter ett tags väntan. När man väl är där så vill man ju åka, inte stå och vänta.

Slingerbulten är så fiiiiin nu när den är sopad. :yoparty :)
 
Spider skrev:
Om det var du som var ute med XR'en så var jag en av KTM'erna. Jag var i och för sig inte ute och singelåkte även om det kunde tyckas så. Det var bara så att en polare på en Fizzer hade lite svårt att hänga med. :tungan

Ah, kul, jo det måste varit jag. Börjar btw tröttna på 15/41 drevningen på den där vägen, räcker inte riktigt till.
 
jP skrev:
Det var då f*n vad svårt det var att få med sig andra med-motardister ut på en tur idag :va

Blev singelkörning*4 på tungelstavägen istället.. mötte ett par kå-te-emmer som också tycktes vara ute snigel^H^H^Hsingelköra.


Idag då??

Jag är på........
 
Actionrille skrev:
Slå han lite från mig också!
Tänkte hämta min 660 idag men den vart inte heller klar... :mad:

Hah, skyll på Raggarn. Vi var o hämtade ut hans sproilans 660 där idag! :banana
 
Fan va alla klagar på dirtbike.......

Är det någon som är nöjd?
 
fjonkat värre på lelles...
beställde hojen i oktober, hade styrt upp tid för leverans för en månad sen-->10:e april....när ja å jp kommer till butken är fortfarande mcn ouppackad å ragnar rycks å slits av de 7 dvärgarna (praktikanterna) som jobbar där. tar bara 2 timmar för att få hojen i körbart skick =)

lycka till med era hojar, hehe.
 
Det verkar vara brist på kunnigt folk på Lelles, när jag skulle lämna in hojen där förra lördagen så fick jag vänta i typ 40 minuter på att Ragnar skulle ha tid med mig...men han är ju trevlig iallafall :rolleyes:
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top