StockholmMC 2010-mässan i Kista 25-28/2

Bonnie850

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Triumph 1965
Hej!

Jag fick ett utskick från Kistamässan/BRG Marketing och SvD om den planerade MC-mässan " Stockholm MC 2010" i februari.

Vill härmed endast informera om detta arrangemang.

/ Micke

Ingen mer info?
Hittar inget på Kistamässans hemsida.

Antar dock att det blir en tillbehörsmässa utan vettiga utställare. Alla mässor i år och nästa år har ju lagts ned med enda undataget av EICMA i Italien.

Ingen mer info?
Hittar inget på Kistamässans hemsida.

Antar dock att det blir en tillbehörsmässa utan vettiga utställare. Alla mässor i år och nästa år har ju lagts ned med enda undataget av EICMA i Italien.

Enligt utskicket är" Honda, Yamaha, KTM och Triumph på fordonssidan samt flera viktiga namn på tillbehörslistan" bokade

Det skulle väl snarare bli ett provkörningsarrangemang? Vill minnas det pratades om ett liknande upplägg som ute på provkörningsdagen på Barkarby men med fler märken. För min egen del tilltalas jag mer av det upplägget.

Även om den/dom är "krääp" så kan man ju besöka den och visa att det finns intresse av en MC-mässa. Är man inte nöjd kan man ju se till att lämna feedback så kanske det blir bättre.

Hellre gå på en dålig mässa och visa intresse än att sitta hemma och gnälla.

Som sagt, lite mer info hade inte skadat.

Så det ska ändå bli en MC Mässa? som fan, då håller jag med RK, bättre att gå på den, visa intresse och se till att det kan hållas i Älvsjö som vanligt nästa år.

Fan vad man känner sig nästan lite besviken över att det inte är i Älvsjö, kändes så hemmatrevligt förra gången:(

Vad jag vet så blir MC för alla på Barkaby av i 1 maj-helgen och så ryktas det om nåt på Södertäljemässan i mars..

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP