Stockholmare..... pust...

Anarkist och Lenist jävlar... :fatta!

Jag bor 100m från Karlaplan och jag kan säga att det va inte alls sånt röj som aftonbladet skriver, jag såg 2 sönderslagna rutor när jag va ute och kollade nyss och polisen behövde nästan inte göra nånting. Lugnare än vilket fotbolls-derby som helst.
/Ludde

[KoRn] skrev:
Kan ni aldrig hålla er i schack... :tungan
Bus

Vadå hålla oss i schack? Medveten taktik, efter lottdragning på fredagen så ägnar sig hälften av stans hojåkare sig med att slå sönder stan, allt i syfte för att "binda upp" polisen inne i stan, medans den andra hälften kör som svin ute på vägarna, vilket då fungerar helt OK eftersom polisen har fullt uppe inne i stan, helgen efter är det skiftbyte.. :tummenupp

Ta och testa det i Skövde också, borde inte vara så svårt, finns väl kanske på sin höjd en endaste polisbil att kollra bort? Borde ni klara av, eller...? :rofl

;)

/B

benkar skrev:
Vadå hålla oss i schack? Medveten taktik, efter lottdragning på fredagen så ägnar sig hälften av stans hojåkare sig med att slå sönder stan, allt i syfte för att "binda upp" polisen inne i stan, medans den andra hälften kör som svin ute på vägarna, vilket då fungerar helt OK eftersom polisen har fullt uppe inne i stan, helgen efter är det skiftbyte.. :tummenupp

Ta och testa det i Skövde också, borde inte vara så svårt, finns väl kanske på sin höjd en endaste polisbil att kollra bort? Borde ni klara av, eller...? :rofl

;)

/B

:rofl

BTW: Tack för en härlig tur, Benkar, Tom, och Per. Toppendag
:tummenupp

Det är ju en massa lantisar som vallfärdar till huvudstaden för att slåss med polisen och vandalisera oskyldiga människors egendom. :kocko

Du vet att alla drägg som var på karlaplan brukar sitta på söderkällaren!!
söders höjder är stabilt! :yoparty

QUOTE=Katie]Östermalm........... :dummer

Tacka vet ja Söder!! :Bugar[/QUOTE]

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back