stockholmare mot rörken idag?

Faizty

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
929 Bläjd
Tjena, tänkte ta en repa på rörken ikväll, tänkte kolla om det är fler stockholmare alternativt norrortsbor om tänkt göra desamma, alltid sköjjigare att åka med lite folk istället för solo.

kanske vore kul att prova på...
måste man ha najjade oljetråg, skinnställ och sånt tjafs för att köra där?

viss kontroll är det... ställ/allväder och en schysst hoj! De kontrollerar den innan körning!

kanske vore kul att prova på...
måste man ha najjade oljetråg, skinnställ och sånt tjafs för att köra där?

nä den ska bara vara gatulaglig, däck osv. bara du har fullständig skyddsutr. ska det vara lungt, alltså skit samma om det är tyg eller skinn.

ok, när drar ni dit, och varifrån?

(alltså, hojjen är ju helt ok enligt mig men jag har körförbud på den, men det kan väl inte spela nån roll?)

ok, när drar ni dit, och varifrån?

(alltså, hojjen är ju helt ok enligt mig men jag har körförbud på den, men det kan väl inte spela nån roll?)

nä dom kollar ju inge register lixom, skulle väl vara skattemärket kanske? man måste gå nån introduktionskurs första gången man kör för året, så tänkte se till att vara där vid 17, så åker vid 16 så kan man tanka i uppsala innan också

just nu är det bara jag härifrån men skuttar på e4an från upplandsväsby

Last edited:
Polisen har en tendens att dyka upp på oangenäma ställen... förra måndagen var det vid Knivstaavfarten på eftermiddagen och in mot Uppsala, Vaksalagatan?, senare på kvällen.

Vad det nu har med att ni ska åka till Rörken ikväll vet jag inte... :tungan

så tänkte se till att vara där vid 17, så åker vid 16 så kan man tanka i uppsala innan också

Åfan, då va det kört då. slutar inte jobbet förrns 5-tiden och sen måste jag hem och hämta skydden efter det. det får bli boggan för mig istället.

Polisen har en tendens att dyka upp på oangenäma ställen... förra måndagen var det vid Knivstaavfarten på eftermiddagen och in mot Uppsala, Vaksalagatan?, senare på kvällen.

Vad det nu har med att ni ska åka till Rörken ikväll vet jag inte... :tungan

Stämmer bra det...fick hjärtat i halsgropen :näsblod

Hojen måste vara minst trafikförsäkrad vet jag..kanske står mer på deras hemsida.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra