Stockholm, onsdag 16/7 ??

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Hoj
Såld till Victor
Några som ska ut och åka krokvägar och "behöver" sällskap?

Då ska ni veta att jag alltid ställer upp :tummenupp

/ung man på 28 höstar

Vet ej vad som väntar men jag och Atlas är nog på G att ta en sväng på onsdag. Mc D, kurvorgier och sedan Bromma kanske?

Ska bli intressant och se om man kan klara tempot med twinen...

Sitter längtansfullt framför telefonen och väntar på att mitt nya GPRsystem ska komma. Får jag på det innan onsdag är jag på.

/Lite äldre man på 28 vintrar

Superbus 640 skrev:
Vet ej vad som väntar men jag och Atlas är nog på G att ta en sväng på onsdag. Mc D, kurvorgier och sedan Bromma kanske?

Ska bli intressant och se om man kan klara tempot med twinen...

Vore ju ganska intressant och kolla på om du ska busåka lite med den på Bromma :D

Caffe skrev:
Några som ska ut och åka krokvägar och "behöver" sällskap?

Då ska ni veta att jag alltid ställer upp :tummenupp

/ung man på 28 höstar

Har varit borta från min retta för länge nu så det kanske är dags att hänga med ikväll.
Det va någon som sa att det är ett lagligt streetrace ikväll borta vid akalla, någon som vet mer?

Vad är det som gäller annars..Samling vi donken eller../ L-Born

Vi blir nog några motarder och en customhink som samlas vid Donken vid 17.15-17.30 tiden. Kanske läge att ta med badbrallor om det fortsätter vara så här okallt. ;)

Vart är det där stället på bromma? Har hört att det är nära nån golfbana?
Stämmer det? Iså fall hur huttar man dit?

Vilken tid brukar det vara folk där?

EDIT: Nu vet jag hur man hittar!! där har jag ju åkt förbi flera gånger...*suck*

//Massivf

Last edited:
Ikväll är det möte med markägaren som står på dagordningen på Bromma. Åk inte dit om ni är rädda för polisen... Ska ni åka dit, kör inte som dårar på gångvägen. Vissa stunt-entusiaster försöker få till en överenskommelse som gör att man FÅR åka där vissa tider, paja inte det genom att köra omkring och bullra och leva om i onödan.

Massivf skrev:
Vart är det där stället på bromma? Har hört att det är nära nån golfbana?
Stämmer det? Iså fall hur huttar man dit?

Vilken tid brukar det vara folk där?

EDIT: Nu vet jag hur man hittar!! där har jag ju åkt förbi flera gånger...*suck*

//Massivf

Edit: Jag vet inte vart det ligger, ska ni träffas vid donken ?

Mattias skrev:
Ikväll är det möte med markägaren som står på dagordningen på Bromma. Åk inte dit om ni är rädda för polisen... Ska ni åka dit, kör inte som dårar på gångvägen. Vissa stunt-entusiaster försöker få till en överenskommelse som gör att man FÅR åka där vissa tider, paja inte det genom att köra omkring och bullra och leva om i onödan.

Tack Mattias!

vore bra om folk höll sig borta därifrån på nätterna. kan förstå at man blir grinig då. tydligen folk som varit där med go-cart o kört. :notme

Bara att hoppas vi får åka där i framtiden, har varit runt i stan o kollat om det fins någonstan att vara. visst finns det men man blir bortkörd hela tiden, om det är någon som vet något ställ att stunta på så skicka gärna ett pm eller nått.

:squid

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...