Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
streetfighter1 skrev:Jag kan förhoppningsvis efter 18.30. Drar från jobbet nu och kollar datorn när jag kommer hem.
Mc Donalds Upplands Väsby 18.45 kanske?
streetfighter1 skrev:Eller den som tänkt "leda" kanske har en bättre startpunkt och tid?
streetfighter1 skrev:Tack för en fin tur på sköna vägar.
Synd bara att de redan börjat grusa vägarna, än är det en stund kvar innan halkan nalkas.
smasseman skrev:Tack själv, det var kul som fan!
Men vi missade ju att fira en högtidsstund.
Forntids-CBRen passerade ju 7000 mil under repan upptäckte jag när jag kom hem![]()
Mika K skrev:Japp japp !
Finte me köra hojj igår men idag luter det åt alternativa övningar så jag kör nog inte ida bikerwomanmen förmodligen imorn lördag med rapido gäng :=)
![]()
Jag har redan utmanat ödet, Först smällde jag med en bli, inte så farligt... Sen så en timma senare gick hojen sönder...bikerwoman skrev:Ingen som vill utmana ödet och köra ikväll då?? Fre 13:e.... Jag skulle vilja ta en sväng i norrort!
Jag kan nog tänka mig en liten tur om nån annan är intresserad.bikerwoman skrev:Ingen som vill utmana ödet och köra ikväll då?? Fre 13:e.... Jag skulle vilja ta en sväng i norrort!
Biifer skrev:Jag har redan utmanat ödet, Först smällde jag med en bli, inte så farligt... Sen så en timma senare gick hojen sönder...![]()
Mika K skrev:verkar som de blir 09:45 samling vid klubbstugan avfärd vid 10:01 från klubbstugan så de bara haka på streetfighter![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |