Stockholm-Kalmar

• Thread starter Thread starter Bj
  • Start date Start date

Bj

on the road again....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
såld
Tjena
Är två killar som åker från Åland på söndag 04.07 till Stockholm och sedan vidare mot Öland (är det tänkt i.a.f.) fr.o.m. måndag den 5:e.

Nån som har bra tips på ställen värda att besöka på vägen, eller var man kan träffa likasinnade på vägen ner kanske?
Eller för all del nån som vill ha körsällskap nån bit av vägen.

Är ej klart i skrivande stund hur långt "in" västerut vi tänker åka men det visar sig säkert efterhand.

Tacksam för svar.

Trakig

Hej

Pendlade lite denna väg när jag pluggade. Den är förb*nnat trakig men det är väl allt. Är ni seriösa haller ni er borta fran motorvägen sa blir det jäkligt kulk men tar lang tid. Speciellt ner till Norrköping finns det mycket fina smavägar paralellt med motorvägen. Därefter blir det lite sämre. Sevärdheter hann jag aldrig med, resan är malet... (saknar "a med cirkel över" pa detta tangentbord)

ething skrev:
Hej

Pendlade lite denna väg när jag pluggade. Den är förb*nnat trakig men det är väl allt. Är ni seriösa haller ni er borta fran motorvägen sa blir det jäkligt kulk men tar lang tid. Speciellt ner till Norrköping finns det mycket fina smavägar paralellt med motorvägen. Därefter blir det lite sämre. Sevärdheter hann jag aldrig med, resan är malet... (saknar "a med cirkel över" pa detta tangentbord)

Jo vi tänker nog hålla oss borta från motorvägen så mycket det går, vi har ingen jätte panik, ska försöka komma ner på 2 dagar ia.f. så det blir nog avstickare.

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden