Stockholm ikväll onsdag 9/6

Warburton skrev:
Nu drar jag till Brostugan! Ses där!

Det gjorde vi nog, utan att veta om varandra. Fasens äsch att jag inte kollade SH innan vi drog ut men jag var helt slut och låg och sov på eftermiddagen. Vill minnas att jag såg ett par Monster, eller främst hörde dem ska man väl säga. Tycker Duccar har ett skojigt motorljud, låter som de ska skära precis vilken sekund som helst. :) Hursomhelst var det jag på en getingmönstrad CBR som försvann vid halv åtta-tiden i ett litet moln av rök med en XZ-9 (Aaaah, jag måste byta upp mig!) och en TRX efter....

Vi får väl ta en repris nästa vecka? (om jag inte jobbar kväll :( ) Vore kul att sticka ut en repa sen, slingerbulten eller nåt kanske.....

Yes, det blir mer åka hela sommaren.

Tack för ikväll, trevligt att träffa nytt folk som alltid. Inga nämnda, inga glömda, yada yada.

Trist att snuten var så jäkla nogranna ikväll. Hoppas det inte var alltför många som fick sina regplåtar bötfällda, eller som fastnadfe i hastighetskontrollen vid Vanadisplan. :huvet

Hann inte följa med bort till Skogskyrkogården och kolla. Det får bli en annan gång.

Vi ses igen!

Klart man blev stoppad :mad: , det är bara att montera dit plåten där dom vill att den ska sitta. Får skylla sig själv :huvet . Skönt att slippa böter men är tvungen att besiktiga den för att visa att plåten är flyttad......

Kul kväll!! Jag fick varva Stephens R1.a hur mycket jag ville och så fick jag tre nya ansikten till forumnamnen Hunter, Warburton och Starstriker :tummenupp Texasranger tror jag någon hette också, minnet sviktar. Så mycket R1-gaser i hjärnan!

Jag såg BB stanna på Nynäsvägen för att vänta in D-one på sin vedervärdigt rosa CBR.

Grattis D-one, du är den första som blivit ifrånkörd av BB!

Mattias, jag tål ironi och skämt till en viss gräns. Den är nådd just nu.
Jag har bett vissa andra sluta. Kan du också göra det tro?

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra