Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kom tillbaka när du hängt här på forumet liiite längre så kan vi återuppta denna diskussionen.Det är inget som helst försvar att "den gängse jargongen är så".

Ovanligt snygg. Vit är bäst tycker jag, lite retro. Klarar TS krav, bildbevis hämtat från HJC:s hemsida. Den går ihop med motorcykeltypen och körven slinker ned lätt. Ett plus är de fräcka inbyggda solglasögonen..Korvätarhjälmen är lättkränCkt
OnT:
Chöp en HJC V90. Den coolaste korvätarhjälmen. Plus ett jävligt bra märke, HJC.

Varför skulle det ha någon som helst relevans? Samhället är på väg bort från din unkna gamla "hö hö hö kvinnofolk ska stå bakom spisen! hö hö hö".... Jag förstår att det känns jobbigt när folk kommer in i din lilla "bubbla" och påminner dig om det.Kom tillbaka när du hängt här på forumet liiite längre så kan vi återuppta denna diskussionen.
Porr o erotik är något helt annat. Jag har inget problem med sånt. Det är "hö hö hö, kvinnor kan inte köra..."-mentaliteten jag har svårt för. Det är enligt mig en indikation på lättare mental missbildning i någon form...Ni får verkligen inte nämna att det finns en tråd med lättklädda damer i på forumet..
Men för fan - släpp kjolen o kom in i matchen!Varför skulle det ha någon som helst relevans? Samhället är på väg bort från din unkna gamla "hö hö hö kvinnofolk ska stå bakom spisen! hö hö hö".... Jag förstår att det känns jobbigt när folk kommer in i din lilla "bubbla" och påminner dig om det.

Min inställning till kvinnohatande humor är den gängse rådande i samhället, bara du tittar utanför din lilla bubbla.Du får tycka prexis vafanduvill om min humor, kunde inte bry mig mindre.
Du har inte den mentala kapaciteten att förnärma mig. Jag blev irriterad å andras vägnar (främst de kvinnor jag har i min närhet, eftersom jag känner dom väl nog för att veta att dom tycker att dina "skämt" är obegagliga).Att bli förnärmad
Kul att det finns folk med andra uppfattningar men nu är du ute och cyklar. Svårt att dra en slutsats som du gör och applicera den mot riktad person. Det är inte bara humor, om Presidenten genom händelser och erfarenhet bildat sig en uppfattning så är det så och då kan man inte rätta in sig efter en viss korrekthet. För övrigt något som jag själv och många andra också delar utan att se ned på kvinnor det minsta. Sterotypiskt för en kvinna, kör sämre, skyller ifrån sig. Ja, det finns män som gör likadant och det finns kvinnor som kör hur bra som helst men det hör inte hit. Är man trygg kan man säga saker med glimten i ögat. Blir man kränkt som du är man för svag för att leva i samhället, man är oanpassningsbar helt enkelt.Varför skulle det ha någon som helst relevans? Samhället är på väg bort från din unkna gamla "hö hö hö kvinnofolk ska stå bakom spisen! hö hö hö".... Jag förstår att det känns jobbigt när folk kommer in i din lilla "bubbla" och påminner dig om det.
Anekdotisk bevisföring ger jag inget för. Kom med statistik, svart på vitt, vetenskapligt belagt, annars är det meningslöst...om Presidenten genom händelser och erfarenhet bildat sig en uppfattning så är det så och då kan man inte rätta in sig efter en viss korrekthet.
Jag har varit ute och kört hoj hela dagen. Jösses, vad har hänt? Jo, jag anade detta då tonen på TS varit lite tråkig. Sen måste jag säga att det där tänkvärda orden av Mark Twain är jäkligt bra. Den använder jag själv oftaSällan har väl denna bild stämt bättre...
View attachment 459517
Nja , rätt många är också intresserade av att inte dö själva.Det spelar ingen roll hur "synlig" du gör dig. ALLA idioter (inklusive vilda djur) är ute efter att döda dig, det är det enda tänket som gör att du själv kan parkera hojen efter en körning.
Blåa MC då? Dom är ju snabbast sägs det ? Mer olycksbenägna också?Nja , rätt många är också intresserade av att inte dö själva.
Så det är därför jag skriver här efter 1984 kört rakt ut på motorvägen genom Halmstad med en röd hyrbil. Utan att fatta att det var motorvägen. För varningsskylten låg i diket. Där låg den i varje fall nästa kväll och stack precis upp. En körde om till vänster om mig, en passerade till höger om mig.
Vitt, gult, orange och guld är de säkraste fordonsfärgerna enligt nedan.
https://www.victimslawyer.com/blog/which-color-car-gets-in-the-most-accidents/
Men det finns flera bud...
https://www.qwant.com/?q=color and accidents&t=web
Kör man tillräckligt fort så sker olyckorna där man har passerat!!Blåa MC då? Dom är ju snabbast sägs det ? Mer olycksbenägna också?

till gamlingar! 

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |