Stiggy har "JOBB" igen!!

AddeRS

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Honda SCV100 Lead-04, porsc....
Nu äntligen så har styrningen gått i hamn återstår bara att säga lycka till.
Folk kan säga vad de vill men det är inte så lätt att få ihop ett kontrakt som nordbo, det är ju inte så att sponsorerna finns i överflöd i detta avlånga land.

http://motogp.tiscali.com/en/250/index.htm
:banana

Jag är inte direkt imponerad av Aprilia Germany, men det var väl kul för honom. För att vara ärlig är det tyvärr så att jag inte kunde bry mig mindre, men det finns det säkert någon annan som gör.

Macho Woman skrev:
Jag är inte direkt imponerad av Aprilia Germany, men det var väl kul för honom. För att vara ärlig är det tyvärr så att jag inte kunde bry mig mindre, men det finns det säkert någon annan som gör.

Inte bry sig mindre? En svensk som får köra i 250 VM. Och du kallar dig RR-fan.....

AddeRS skrev:
Folk kan säga vad de vill men det är inte så lätt att få ihop ett kontrakt som nordbo, det är ju inte så att sponsorerna finns i överflöd i detta avlånga land.

Han har rätt många sponsorer härifrån men många av dessa företag går dåligt så dom har väl inte råd att punga ut lika mycket som dom gjort innan.

AddeRS skrev:

Bra, men vad har han på fötterna?
VITA racingboots !
:jisses

Goodstuff skrev:
Inte bry sig mindre? En svensk som får köra i 250 VM. Och du kallar dig RR-fan.....

Ja, det är grymt. Det är stort att en svensk får synas bland alla sydeuropéer, japaner, engelsmän och amerikaner. Det är bara förbannat synd att det är just han som syns. I teorin är det fantastiskt, i praktiken trist.

Macho Woman skrev:
Ja, det är grymt. Det är stort att en svensk får synas bland alla sydeuropéer, japaner, engelsmän och amerikaner. Det är bara förbannat synd att det är just han som syns. I teorin är det fantastiskt, i praktiken trist.

Varför är det trist att det är Johan som får tävla i 250? :va

Macho Woman skrev:
Eftersom jag inte tycker att han är någon vidare representant för svensk rr.

Näää han är ju helt kass eller hur???

Pucko :kocko Det är därför han får köra i vm år efter år...
Kom nu inte dragandes med att han har pengar och det är därför han får köra,jag tror inte att något team hade anlitat han om han nu vore så kass på att köra som många påstår.

Var stolta istället över att vi har en svensk i vm.

Macho Woman skrev:

I tävlingar som tex Miss Universum ska man vara "representant" för sitt land. Något sådant gäller inte innom roadracing!

Macho Woman skrev:

Vem skulle vara en bättre representant då? Det är inte direkt så att sverige kryllar av Rossi-dödare..... Visst, kan hålla med om att han inte har gjort några lysande framgångar i motogp och att han kanske skulle pröva på nåt annat, t.ex. veidec -> ss600 som diskuterats i andra trådar men han är nog ändå den bäste rr-förare med tvåtaktsvana som vi har.

Coola Ola skrev:
Vem skulle vara en bättre representant då? Det är inte direkt så att sverige kryllar av Rossi-dödare..... Visst, kan hålla med om att han inte har gjort några lysande framgångar i motogp och att han kanske skulle pröva på nåt annat, t.ex. veidec -> ss600 som diskuterats i andra trådar men han är nog ändå den bäste rr-förare med tvåtaktsvana som vi har.
Tror att MW menar Johans personlighet.

Chrille skrev:
Vad vet vi egentligen om den? hur mycket har han synts?
Det har väl varit lite väl mycket snack och lite verkstad, samt gnäll, om man följt Johans krönikor på hans hemsida.

valmers skrev:
Det har väl varit lite väl mycket snack och lite verkstad, samt gnäll, om man följt Johans krönikor på hans hemsida.

Nja jg tycker att en kille som Johan MÅSTE:
- ha förklaringar på varför det inte gick bättre när han hamnar sämre än topptio. Han måste ju veta vad som ska förbättras.
- ha planer och redogöra för dom. Jag tycker att han emellanåt presterar tillräckligt bra för att vissa att det finns verkstad.

Jag har förr följt och uppskattat hans krönikor. Han måste lovorde sina grejer och sitt team - då kan det bli lite lustigt när han bytar från ett mediokert stall till ett annat.(Hans år i 500 var intressant för jävlar vad han täckte för sitt team i början och h-e vad bistra de sista rapporterna var.)

GSXR1100R skrev:
Hmmm det där känner man igen...
Det förstår jag, din gnällgubbe.

Varför har du letat fram den där gamla avataren igen? Kan du inte fotoshåppa ned knät i backen?

valmers skrev:
Det förstår jag, din gnällgubbe.

Varför har du letat fram den där gamla avataren igen? Kan du inte fotoshåppa ned knät i backen?
Går det snabbare då?

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...