Pank
Försöker ta mig tillbaka,,
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Medellin
- Hoj
- gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
japp. plockade ut hojen från sin vinterdvala, den gick lite risigt dvs bara på 3 cylindrar.
ur med stiften, det som satt i den cylindern som inte gått var kolsvart, de andra såg rätt slitna och mörka ut dom åxå men inte i närheten så kolsvarta. i 4 nya stift (rätt sort), starta direkt gick som ett skållat troll, mycket bättre än vad den hade gjort innan den ställdes av.
kommer ut en morgon, då går den igen enbart på tre cylindrar, rullar hem lite sakta, och plötsligt tänder den sista cylindern till igen och allt e kanon.
senare på dagen så är är samma cylinder stendöd. ur med stiftet, kolsvart och dyngsurt, och det är efter 15 mil!
varför?
blir dyrt att köpa ett nytt stift var 15 mil!
är det någon som kan komma med en kvalificerad gissning om varför det blir så här?
tacksam för svar!
-=P=-
ur med stiften, det som satt i den cylindern som inte gått var kolsvart, de andra såg rätt slitna och mörka ut dom åxå men inte i närheten så kolsvarta. i 4 nya stift (rätt sort), starta direkt gick som ett skållat troll, mycket bättre än vad den hade gjort innan den ställdes av.
kommer ut en morgon, då går den igen enbart på tre cylindrar, rullar hem lite sakta, och plötsligt tänder den sista cylindern till igen och allt e kanon.
senare på dagen så är är samma cylinder stendöd. ur med stiftet, kolsvart och dyngsurt, och det är efter 15 mil!
varför?
blir dyrt att köpa ett nytt stift var 15 mil!
är det någon som kan komma med en kvalificerad gissning om varför det blir så här?
tacksam för svar!
-=P=-