Hej igen Ola.
Jag förstår verkligen som sagt att du är besviken, det här har verkligen inte gått som det ska. Samma dag som du var här och beställde grejorna av mig ringde jag till våran leverantör av Akrapovic, Allright i GBG, och beställde dina prylar. När jag sedan fick sliponet så fanns inte monteringsfästet med och dom skickade upp det som dom trodde var fästet, dvs carbonklämman som ljuddämparen sitter upphängd i. Jag ringde till dom igen och förklarade att det var fel grej och dom skulle beställa hit rätt grej. "Jaha, det är ett sånt där fittingkit du ska ha, okej, det tar ca två veckor." Jag väntade två veckor, det dök upp ett paket på posten märkt Akrapovic. Gott. Nu kan jag äntligen leverera. Dock var det fel grej i paketet igen. Ytterligare snack med Allright. Då kom dom på vilken del det var jag ville ha. Men då kom prisfrågan in i bilden. Jag skulle gärna ha bara beställt den till dig men vi är redan pressade i våra marginaler, det är därför du kunde få 20% rabbat på sliponet, och dessutom bjöd jag dig på frakten.
Det jag skäms för i den här dealen är att jag har hållit dålig kontakt med dig, borde ha ringt oftare och talat om hur vi låg till.
Återigen, jag är hemskt ledsen för hur fel hela den här grejen har gått.
MVH
Emil Ölander
Stibix AB