Sthlmsåkatråden

Om jag hinner så dyker jag upp vid Sollis. Behöver få bort "kärringränderna" på nya baksulan:)

Är det torrt och fint i morgonbitti så tar jag hojen till jobbet
Då är det inte helt omöjligt att jag hakar på
Känns som man behöver få in lite hojåka mitt i arbetsveckan :tråkad

Perfekt Jensa!
Jag ska ta hojen till Probike i Väsby och hämta lite hojdelar i em om det inte regnar. Så jag gör mitt bästa för att hinna till bilprovningen sollentuna vid 1800. :tummenupp

Hoppas bara att delarna får plats i min rygga :gnissla

/J

Perfekt Jensa!
Jag ska ta hojen till Probike i Väsby och hämta lite hojdelar i em om det inte regnar. Så jag gör mitt bästa för att hinna till bilprovningen sollentuna vid 1800. :tummenupp

Hoppas bara att delarna får plats i min rygga :gnissla

/J

Kanon :tummenupp
Tror vi kör stora vägen direkt upp till Brottby....det är ju Bogan man vill åt innan det mörknar :)

Kanon :tummenupp
Tror vi kör stora vägen direkt upp till Brottby....det är ju Bogan man vill åt innan det mörknar :)

:gnissla.Ääähähä Det är ju att få stå vid sveadonken man vill åt. Jag tycker att vi stannar till vid brottbymacken, lånar en vinkelslip och fransar upp däckkanterna lite sen far vi raka vägen in till sveadonken och smäller med hängslena och drar skabrösa historier om hur vi kört bogan så mjölken sinade i kohagarna.

:gnissla.Ääähähä Det är ju att få stå vid sveadonken man vill åt. Jag tycker att vi stannar till vid brottbymacken, lånar en vinkelslip och fransar upp däckkanterna lite sen far vi raka vägen in till sveadonken och smäller med hängslena och drar skabrösa historier om hur vi kört bogan så mjölken sinade i kohagarna.

förstog att de mest snackades igentligen :tungan

:fakta :D

:rofl
Det sistnämnda är ju hojåkare generellt sett rätt duktiga på.

:rofl
Det sistnämnda är ju hojåkare generellt sett rätt duktiga på.

beror väll på lite, när man själv tycker de går utafan å de går gudomligt bra osv så är de enbart i den lilla värld som befinner sig i hjälmen innanför visiret...

sen att andra inte delar samma uppfattning hör ju inte till saken för en hojåkare ;)

Som i måndags allså ? Det cirkulerar ju massor av sånna historier här för tillfället. :gnissla :)

Är man välkommen även om ventilerna klapprar och man är livrädd innanför visiret eller?

Skulle va skönt att få sota lite innan det blir vinterparkering i långtbortistan!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman