Sthlmsåkatråden

vi är för övrigt ett mindre gäng som ev ska "tisdagsåka" idag.... inte bestämt ngn tid än, men alla tider efter kl 15. någon/några som har lust å styra upp ngt? själv är jag lite småtrött på det vanliga bogan el.bulten, så jag åker gärna söder om söder, dvs, neråt nykvarn osv, alt ekerö, väst om uppsala eller långt ut österort mot skärgårn - för lite omväxling.

:tummenupp

vi är för övrigt ett mindre gäng som ev ska "tisdagsåka" idag.... inte bestämt ngn tid än, men alla tider efter kl 15. någon/några som har lust å styra upp ngt? själv är jag lite småtrött på det vanliga bogan el.bulten, så jag åker gärna söder om söder, dvs, neråt nykvarn osv, alt ekerö, väst om uppsala eller långt ut österort mot skärgårn - för lite omväxling.

:tummenupp

Kan som sagt rekommendera vägen mellan Södertälje-Järna-Nykvarn och sen tillbaks till Södertälje.
Fina kurviga vägar. Hade gärna själv åkt med men har barnvecka nu. Och då blir det svårt..
Hoppas ni får en trevlig tur. :yoparty

Tjena!

Vi är några som kör från Blekinge upp till STHLM i helgen för att köra med några polare!. Är det ngn körning nu på lördag? Hade varit kul o köra med några lokala begåvningar :tummenupp

Tjena!

Vi är några som kör från Blekinge upp till STHLM i helgen för att köra med några polare!. Är det ngn körning nu på lördag? Hade varit kul o köra med några lokala begåvningar :tummenupp

får väll hålla mig lugn i veckan å spara på de lilla som är kvar på mitt suddgummie deck :)

Ahh, skönt.. Hade ett ärende i Södertälje (jobbar norr om stan), så då fick man en långlunch med gamla S-täljevägen ner och Bulten upp. Varför har man det inte oftare så på jobbet? ;)

Jag börjar 1820 idag.
Har ni bestämt tid och platts än?
Kanske hinner åka någon timme innan bussjobbet väntar...

Nu har hojen fått vila sig länge nog. Jag tänkte ta en sväng uppåt Rånäs på vägar som vi inte kör varje onsdag. Det blir väl avslut i Vaxholm antar jag.

Vill du med så är det uppställning vid Donken Väsby 18:30 som gäller.

Last edited:
Nu har hojen fått vila sig länge nog. Jag tänkte ta en sväng uppåt Rånäs på vägar som vi inte kör varje onsdag. Det blir väl avslut i Vaxholm antar jag.

Vill du med så är det uppställning i Donken Väsby 18:30 som gäller.

Låter kul, jag är på :hoppa
Vädret är ju kanoners idag :tummenupp

Ses 18:30

PS: Antar att Kapten Blåtand har onsdagsuppehåll

Raggeman! Rånäs i Kungsängen eller? Ska försöka smita från mitt långväga besök!:tummenupp
Fått stil på lill-viffern nu då?

Bra Ragge :tummenupp
Jag är med.

Raggeman! Rånäs i Kungsängen eller? Ska försöka smita från mitt långväga besök!:tummenupp
Fått stil på lill-viffern nu då?

På A svarar jag: Rånäs, Nordost om Gottröra är det vi talar om.
På B svarar jag: Lillviffern väntar på delar från England. Det blir touringbussen idag.

Trevligt med lite körning!
Jag är med 95% säkerhet där och tankad vid angiven tid :tummenupp

Back