Sthlmsåkatråden

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Varför en tråd för aviseringAR. Bättre med en tråd PER avisering om körning, då behöver man bara läsa första inlägget och sedan hoppa skitsnacket.

Tanken med denna tråd var att den kan användas till inlägg av typen "Nu kom solen fram, nån som ska med om en timme?"
Lite mer planerade körningar gör sig helt rätt bäst i egna trådar.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kom nyligen hem från en tur Sthlm-Värmdö-Rindö-Vaxholm-Sthlm.
Någon som hade velat följa med?
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Ok, nu slänger jag ut en sån däringa förfrågan, är det NÅN som kan tänkas vilja hänga med ut en sväng i morgon med mig när jag har slutat jobbet vid 16-snåret?
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
JAG VILL OXÅ KÖRA HOJ!!!! :gråta

Idag åkte det massor av hojar på vägarna runt omkring där jag bor. Det är sjukt vilket sug man får efter att köra själv när man hör dem dra på! Nästa sommar, då jäklar..
Hoppas inte alla glömt bort mig tills dess! Kör med förnuftet nu i sommar så vi ses nästa år! :tummenupp
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Någon som är sugen på lite kvällsåka ikväll? Det ser ut som det blir sista chansen för den här veckan p.g.a. väder. 18:00 Donken Väsby har jag tänkt mig.
 
Last edited:

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Någon som är sugen på lite kvällsåka ikväll? Det ser ut som det blir sista chansen för den här veckan p.g.a. väder. 18:00 Donken Väsby har jag tänkt mig.

Det ser inte ut att vara något större intresse idag. Ser jag ingen annan intresserad här senast 17:30 så dyker inte jag heller upp.
 

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Bara Vagnhärad
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
JAG VILL OXÅ KÖRA HOJ!!!! :gråta

Idag åkte det massor av hojar på vägarna runt omkring där jag bor. Det är sjukt vilket sug man får efter att köra själv när man hör dem dra på! Nästa sommar, då jäklar..
Hoppas inte alla glömt bort mig tills dess! Kör med förnuftet nu i sommar så vi ses nästa år! :tummenupp

Vi glömmer inte dig tjejen. :yoparty
Dax för en återträff med lite skitsnack m.m snart. :tummenupp
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
tänkte kolla intresset för en liten tur runt Norrort imorgon bitti? Verkar bli hyffsat bra väder :tummenupp
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
Nu är det spikat iallafall; jag och Ladbol kör en liten runda imorn runt norrort (mer exakt rutt bestäms på plats). Vi utgår från Donken Väsby runt klockan 11 (på morgonen). Alla som vill haka på är varmt välkomna!

Väl mött,
 

Majk de Bajk

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2004
Ort
TÄBY
Hoj
ZX10R -08
Vi är några som samlas (IKEA Barkarby kl 12:00 imorgon) för en tur västerut, jag passerar Väsby donken ca 11:30 om någon vill hänga med...
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Nu är det spikat iallafall; jag och Ladbol kör en liten runda imorn runt norrort (mer exakt rutt bestäms på plats). Vi utgår från Donken Väsby runt klockan 11 (på morgonen). Alla som vill haka på är varmt välkomna!

Väl mött,

Jag är på.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top