Sthlmare United!!

Texas Ranger

Ny medlem
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
Slutåkt..
Tja har lite ångest inför kommande säsong :va pga att alla hojpolare har svikit! :kocko
Två har sålt!. Två har flyttat! :tuttar sånu står man här ensam men stark med en nyss uthämtad X-11,Tyckte att trajjan var lite väl slö :3freak efter sisådär tvåhundra mil! nåväl tänkte bara höra om det finns några snälla pojkar eller :tuttar som är sugna på att ha med sig en till snäll pojke :yoparty till den stundande säsongen vore ju kul med nån typ av rundringningslista.
Man får ju oftast lust typ just nu att bränna runt lite och i det här :huvet landet kan man ju aldrig bestämma nåt pga av det :kocko vädret så det vore kul att höra lite om det finns intresse för detta! Jag själv ligger i ide i västra delen av stan/Power to the people!

Det enda problemet är ju det att få ihop ett gäng om sisådär en timme vid mojjen på mojjev el? jag kanske har underskattat The power of Sporthoj.com

Texas Ranger skrev:
Det enda problemet är ju det att få ihop ett gäng om sisådär en timme vid mojjen på mojjev el? jag kanske har underskattat The power of Sporthoj.com

Funkade rätt bra förra säsongen att få ihop folk för en runda genom ett inlägg på forumet!
Här har du ett par som gärna hänger med ut en sväng, vi bor i norrort! :tummenupp

Bra med såna trådar när det är dags, är tyvärr inte alltför många i min bekantskapskrets som åker hoj, man e ju lite "last man standing" vad det gäller golf, vägrar hittills.. så jag lär ju följa med när jag kan, bor förresten mitt i smeten :hoppa

Fan det känns ju som att det finns riktigt bra killar och tjejer här,känner mig genast mycket lugnare tror nog att jag ska köpa en ny hjälm nu el nåt!!Förresten så bor jag längst ut på gröna linjen det är jag och KEN yo yo!

Texas Ranger skrev:
Fan det känns ju som att det finns riktigt bra killar och tjejer här,känner mig genast mycket lugnare tror nog att jag ska köpa en ny hjälm nu el nåt!!Förresten så bor jag längst ut på gröna linjen det är jag och KEN yo yo!
Kul med hojåkare i närheten. Det finns faktiskt några stycken här som bor där ute.

Ja, alla moppefuckon tycks bo i västerort... :) Åsså Caffe förstås. Grym R1-snubbe som kör om alla på bakhjulet. Med sladd!

Mattias skrev:
Ja, alla moppefuckon tycks bo i västerort... :) Åsså Caffe förstås. Grym R1-snubbe som kör om alla på bakhjulet. Med sladd!
R1 ? :va Är det dåmdäringa cyklarna det verkar ha varit rea på? Alla kör dom.. :rolleyes:

Candyman skrev:
R1 ? :va Är det dåmdäringa cyklarna det verkar ha varit rea på? Alla kör dom.. :rolleyes:

Nej nej nej... Det är den där hojen som är bra, så den säljer i massor. TL1000S ser maninte så ofta. Wonder why.

Mattias skrev:
Nej nej nej... Det är den där hojen som är bra, så den säljer i massor. TL1000S ser maninte så ofta. Wonder why.

För att det är inte så många som inte följer med masshysterin, utan väljer prylar med själ.. :cool:

Candyman skrev:
För att det är inte så många som inte följer med masshysterin, utan väljer prylar med själ.. :cool:

haha, den var bra.

Jag tror fasen det går troll i det här ju mer v-twin ju mer snack om själar o känslor:-)

Min Volvotaktor har själ den med, den låter iaf ganska lika som en v-twin:-)

Ja va fan, jag hinner ju inte med på rakorna, då måste jag kontra med nåt.. :rofl
Faktiskt så valde jag S:en för ljudet, och att jag gillar utseendet.. men sån är jag

Candyman skrev:

Själ i den !? :rofl

Sorry ... kunde inte låta bli ...

Tycker det brukar vara rätt gott om körtrådar här på sommaren så det lär nog ordna sig i sommar med :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...