STHLM - Sweden Rock

Har du något som helst minne av nått band som har spelat ?:D

Njaaeee...
Det brukar vara minnen av sådär 3 band per festival. Oftast brukar jag missa de tre jag planerade att se, och lyckas se tre helt andra band...
Sedan kan folk berätta i efterhand att jag sett fler band, men fan... :D
Festival är de bästa minnena jag inte har!

Jag ska med... rulla från El Stockholmo onsdag morgon är väl planen om jag förstått det hela rätt...

.... ja ja .. jag är festivaloskuld så jag har inte riktigt koll på läget men nån gång ska ju vara den första :yoparty
men då får ni ta hand om mig riktigt bra också och lära mig allt ni kan :hej
... noterar "dricka 6-7 backar öl innan vi åker", "se tre band"... okies se vad jag lär mig snabbt :fyllisar

Njaaeee...
Det brukar vara minnen av sådär 3 band per festival. Oftast brukar jag missa de tre jag planerade att se, och lyckas se tre helt andra band...
Sedan kan folk berätta i efterhand att jag sett fler band, men fan... :D
Festival är de bästa minnena jag inte har!

Fast de bästa minnena är ju de man inte har :rofl för då får man fylla på bäst man vill

Hmmm icke hoj polarna bangade i år med, frågan är om man ska ta hojen ner istället och krasha på MC campen. Lär ju finnas gott om SH folk om inte annat man kan hänga med :yoparty :fyllisar. Frågan är om man ska ta alla 3 dagar eller bara lördagen då man vill se King Diamond ?! :va

Jag ska med... rulla från El Stockholmo onsdag morgon är väl planen om jag förstått det hela rätt...

.... ja ja .. jag är festivaloskuld så jag har inte riktigt koll på läget men nån gång ska ju vara den första :yoparty
... noterar "dricka 6-7 backar öl innan vi åker", "se tre band"... okies se vad jag lär mig snabbt :fyllisar

Bra där, ser ut som vi kan bli ett gäng som rullar iväg ons morgon då !

Bra där, ser ut som vi kan bli ett gäng som rullar iväg ons morgon då !

Detta ville man ju följa med på men så kan man inte trots man har två 4-dagars festivalpass. Inboxa om någon vill med på denna oförglömliga resa. :yoparty

Ahh jo men det brukar ju vara rätt mycket folk där!
Sen så är jag inte så sugen att sitta på motarden i 60 mil:-)

Hur brukar ni packa för en sån tripp? Dags att göra en checklista... :-O

Jag har en kompis som åker i sällskap med bil/husvagn och husbil så jag tänkte lata mig och skicka med min packning där. Lite bekvämt och latigt men ack så skönt. Tror annars på minimal packning för festivalandet men det kan ju behövas andra saker när man kör med hoj (väl?). Är det packning som är onödig att ta i flera ex så kan vi väl dela upp det, jag kan nog ta en hel del då jag som sagt var tänkte skicka det mesta med bil.

Blir bil ner så man får med sig dom kopiösa mängderna sprit som går åt:-)
Äsch... goda vänner som inte åker hoj så har man löst ett helt gäng bärsbackar som annars är lätt otympliga på hojen.

Nån som har lite koll på mc campingen? Brukar de finnas plattser över om man kommer ner till torsdag kväll

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman