Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag e på Donken i Väsby innan föhoppningsvis o laddar i en burgare. Blir premiär på Rörken för min del! Kostar 100 pengar om man ska köra va? Försäkringspapper ska me. Länsförsäkringar nu tack o lov.Hade If innan.. Ska se om jag får me två kollegor oxå, färskingar på hoj varav den ena hämta ut sin Yamma 600 i helgen! Don Tomaso skrev:Ciao! Jag tror detsamma! Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen.Spricker upp norrifrån nu. Perfekt!
Jag e på Donken i Väsby innan föhoppningsvis o laddar i en burgare. Blir premiär på Rörken för min del! Kostar 100 pengar om man ska köra va? Försäkringspapper ska me. Länsförsäkringar nu tack o lov.Hade If innan.. Ska se om jag får me två kollegor oxå, färskingar på hoj varav den ena hämta ut sin Yamma 600 i helgen!
Ses där då!
Barba skrev:Trevligt! ....Iom att det är första gången för er så ska ni inte räkna med att hinna köra. Det ska göras en teoridel innan man får köra och det finns en risk att grupperna är fulla när teorin är klar. ......
Det finns en risk att en eller flera trevliga SMC Instruktörer kan börja ett Teori pass redan 17:30 - så att man definitivt hinnar att köra samma kväll 
Gött! Lutar åt italiensk dominans vid Donken!bikerwoman skrev:Man kanske skulle hänga på och kolla om det är nåt... vill ju gärna träffa en annan Falcoägare också![]()
Moto Guzzi Breva ser man inte heller allt för ofta. Ska vi checka in på en italiensk pizzeria sen för att göra kvällen komplett?
Jag har iofs nya Diablo sulor fram o bak. Precis inkörda..Don Tomaso skrev:Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen.Spricker upp norrifrån nu. Perfekt!
![]()
Don Tomaso skrev:Gött! Lutar åt italiensk dominans vid Donken!Highpipes på Falcon...Ska vi byta system me varann?
Moto Guzzi Breva ser man inte heller allt för ofta. Ska vi checka in på en italiensk pizzeria sen för att göra kvällen komplett?
![]()
Blir det inställt på Rörken vid "Wet track" eller tar Galne dansken det som en utmaning? Kan ju bli onödigt spännande.Jag har iofs nya Diablo sulor fram o bak. Precis inkörda..
Det ser riktig lurigt ut. Men jag kränger på stället nu. Det får bära eller brista. Som sagt solsken i Östhammar..Det är ju bara lite vattenBarba skrev:Hur ser det ut i spåkulan? SMHI är inte vidare positiva för Uppsala. Däremot blir det sol i Östhammar![]()
..Ses!bikerwoman skrev:Ska du åka Barba? Jag är tveeeksam..
Kul att vara där trots att man bara fick titta på.Barba skrev:Jag och Don Tomaso åkte och fick ca 5 min regn. Resten var torrt och fint.
IF
Men det lär inte bli den sista gången. Har ambitioner på stammis på Måndagar. Här ska nötas kurvteknik o däck!
Men inget skadat..Rulla ut i naturen bara.. |
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |