Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don Tomaso skrev:Ciao! Jag tror detsamma! Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen.Spricker upp norrifrån nu. Perfekt!
Jag e på Donken i Väsby innan föhoppningsvis o laddar i en burgare. Blir premiär på Rörken för min del! Kostar 100 pengar om man ska köra va? Försäkringspapper ska me. Länsförsäkringar nu tack o lov.Hade If innan.. Ska se om jag får me två kollegor oxå, färskingar på hoj varav den ena hämta ut sin Yamma 600 i helgen!
Ses där då!
Barba skrev:Trevligt! ....Iom att det är första gången för er så ska ni inte räkna med att hinna köra. Det ska göras en teoridel innan man får köra och det finns en risk att grupperna är fulla när teorin är klar. ......
Gött! Lutar åt italiensk dominans vid Donken!bikerwoman skrev:Man kanske skulle hänga på och kolla om det är nåt... vill ju gärna träffa en annan Falcoägare också![]()
Don Tomaso skrev:Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen.Spricker upp norrifrån nu. Perfekt!
![]()
Don Tomaso skrev:Gött! Lutar åt italiensk dominans vid Donken!Highpipes på Falcon...Ska vi byta system me varann?
Moto Guzzi Breva ser man inte heller allt för ofta. Ska vi checka in på en italiensk pizzeria sen för att göra kvällen komplett?
![]()
Blir det inställt på Rörken vid "Wet track" eller tar Galne dansken det som en utmaning? Kan ju bli onödigt spännande.Jag har iofs nya Diablo sulor fram o bak. Precis inkörda..
Det ser riktig lurigt ut. Men jag kränger på stället nu. Det får bära eller brista. Som sagt solsken i Östhammar..Det är ju bara lite vattenBarba skrev:Hur ser det ut i spåkulan? SMHI är inte vidare positiva för Uppsala. Däremot blir det sol i Östhammar![]()
bikerwoman skrev:Ska du åka Barba? Jag är tveeeksam..
Kul att vara där trots att man bara fick titta på.Barba skrev:Jag och Don Tomaso åkte och fick ca 5 min regn. Resten var torrt och fint.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |