Sthlm - Rörken 12/7

Barba

Med lem
Gick med
12 May 2004
Hoj
Noll
Ser ut att kunna spricka upp till eftermiddagen. Någon som vill haka på?
Åker från Donkan Väsby absolut super senast 17.15.

Ciao! Jag tror detsamma! Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen. :) Spricker upp norrifrån nu. Perfekt! :banana Jag e på Donken i Väsby innan föhoppningsvis o laddar i en burgare. Blir premiär på Rörken för min del! Kostar 100 pengar om man ska köra va? Försäkringspapper ska me. Länsförsäkringar nu tack o lov.Hade If innan.. Ska se om jag får me två kollegor oxå, färskingar på hoj varav den ena hämta ut sin Yamma 600 i helgen! :tummenupp Ses där då!

Don Tomaso skrev:
Ciao! Jag tror detsamma! Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen. :) Spricker upp norrifrån nu. Perfekt! :banana Jag e på Donken i Väsby innan föhoppningsvis o laddar i en burgare. Blir premiär på Rörken för min del! Kostar 100 pengar om man ska köra va? Försäkringspapper ska me. Länsförsäkringar nu tack o lov.Hade If innan.. Ska se om jag får me två kollegor oxå, färskingar på hoj varav den ena hämta ut sin Yamma 600 i helgen! :tummenupp Ses där då!

Trevligt! Plocka med försäkringspapper och lite stålars. 100 :- /gång går det loss på (+ fika). Iom att det är första gången för er så ska ni inte räkna med att hinna köra. Det ska göras en teoridel innan man får köra och det finns en risk att grupperna är fulla när teorin är klar. Nu är det iofs lite halvkass väder så det kanske inte kommer så många men för att inte bli besvikna ska ni nog ställa in er på att bara göra teori och titta på.

Barba skrev:
Trevligt! ....Iom att det är första gången för er så ska ni inte räkna med att hinna köra. Det ska göras en teoridel innan man får köra och det finns en risk att grupperna är fulla när teorin är klar. ......

:va Det finns en risk att en eller flera trevliga SMC Instruktörer kan börja ett Teori pass redan 17:30 - så att man definitivt hinnar att köra samma kväll :banana

bikerwoman skrev:
Man kanske skulle hänga på och kolla om det är nåt... vill ju gärna träffa en annan Falcoägare också :tummenupp
Gött! Lutar åt italiensk dominans vid Donken! :-) Highpipes på Falcon...Ska vi byta system me varann? :hihi Moto Guzzi Breva ser man inte heller allt för ofta. Ska vi checka in på en italiensk pizzeria sen för att göra kvällen komplett? :)
Blir det inställt på Rörken vid "Wet track" eller tar Galne dansken det som en utmaning? Kan ju bli onödigt spännande. :näsblod Jag har iofs nya Diablo sulor fram o bak. Precis inkörda..

Don Tomaso skrev:
Jobbar ute på Arlanda te 16 o kollar av molnen. :) Spricker upp norrifrån nu. Perfekt! :banana

Hur ser det ut i spåkulan? SMHI är inte vidare positiva för Uppsala. Däremot blir det sol i Östhammar :confused:

Don Tomaso skrev:
Gött! Lutar åt italiensk dominans vid Donken! :-) Highpipes på Falcon...Ska vi byta system me varann? :hihi Moto Guzzi Breva ser man inte heller allt för ofta. Ska vi checka in på en italiensk pizzeria sen för att göra kvällen komplett? :)
Blir det inställt på Rörken vid "Wet track" eller tar Galne dansken det som en utmaning? Kan ju bli onödigt spännande. :näsblod Jag har iofs nya Diablo sulor fram o bak. Precis inkörda..

Det ställs aldrig in pga. regn.
Korv och kaffe/läsk finns alltid att köpa och för italienälskarna även pizzabitar.
Dock är dessa tilverkade av Felix.

Barba skrev:
Hur ser det ut i spåkulan? SMHI är inte vidare positiva för Uppsala. Däremot blir det sol i Östhammar :confused:
Det ser riktig lurigt ut. Men jag kränger på stället nu. Det får bära eller brista. Som sagt solsken i Östhammar..Det är ju bara lite vatten :yoparty ..Ses!

Rörken rockar!

Riktigt skoj på Rörken! Första gången man var där efter alla dessa år på hoj. Snacka om att man missat lite! Lite som att läre en gammel hund o sitta nu :tomten Men det lär inte bli den sista gången. Har ambitioner på stammis på Måndagar. Här ska nötas kurvteknik o däck!
Man får tacka instruktörerna ödmjukast :Bugar

Var det Lucky Luke som var min ledsagare? Fick ju böka lite i sandfållan oxå :fatta! Men inget skadat..Rulla ut i naturen bara.. :)

Synes!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...