Sthlm: Röd CBR954 stulen från gärdet 12-13 juni. FAN!!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Min 954 stals inatt från Rindögatan på Gärdet. Regnr TZC957.
Röd-svart, guldfärgade ISR-skivor, helsystem Yoshimura (tror jag), röda handtag, svarta ställbara grepp, nytt bakdäck.
Finns på 076-119 12 44 om nån vet nåt.
(Ursäkta om det blev 2 bilder, nåt knas här)
honda 1.jpg

Bifogat

• Honda.jpg
    Honda.jpg
    200.8 KB · Visningar: 254
Last edited:
Jag lider verkligen med dig Anna, fy fan vad trist.
Jag blir så arg när inte folk (om man kan kalla dem för det) inte kan låta bli andras tillhörigheter.
Du får väl kolla "de berömda" områdena i Sthlm... Ska ut och åka en del själv idag och lovar att ha all koll jag kan Anna! Hoppas verkligen att du får tillbaka den, otroligt fin hoj.

Shit vad det stjäls i Stockholm, känns ju som det är som när Landskrona/Helsingborg-buset härjade som värst i Skåne.

Är det inte startspärr på 954orna? Om det är så finns det ju risk att det inte är det vanliga köra-skiten-ur-hojen buset som är framme... :död

Och jag som bokat Inte Bara Fest veckan efter midsommar. Orkar inte ens tänka tanken på att börja leta ny hoj, provköra, fixa papper och bla bla bla. :(

Surt! Du hade ju precis bytt hoj också vad jag minns.. Vi är ju gamla XJ6 kollegor!!

Och jag som bokat Inte Bara Fest veckan efter midsommar. Orkar inte ens tänka tanken på att börja leta ny hoj, provköra, fixa papper och bla bla bla. :(

Klart du ska fixa ny hoj! Köp nåt lämpligt och haka nu föfan. Ajvar cup 2012 missar man inte.

Ser jag den när jag yrar runt planlöst här så blir det att försöka få den tillbaka i dina händer. ;)

Söta ni är.
Ljungqvist, jag hade faktiskt haft den sen augusti så jag har hunnit köra några mil iaf. Hade kvar XJ6an bara i väntan på säsong = bättre pris.

Jo, å ena sidan borde jag vänta, å andra sidan är det snart midsommar och GR, vill verkligen inte missa det.

*insert könsord here*

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna