bikerwoman
Bannad
Nån som precis som jag råkar vara ledig en sån här underbart solig dag och har lust att ta en sväng under em.??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HönaPower skrev:Ledig? vad är det????![]()
betsy skrev:Jag har frost på taket och en svag nolla på termometern på KungsholmenVART bor du egentligen??
Nån sa till mig i helgen att skillnaden mellan entusiasm och galenskap är hårfin.... DU e inte klok :kocko Det är KALLT utebikerwoman skrev:I varma Sollentuna! Äsch, tempen stiger ju skitsnabbt nu!! Ska vi ta en tur Betsy?
betsy skrev:Nån sa till mig i helgen att skillnaden mellan entusiasm och galenskap är hårfin.... DU e inte klok :kocko Det är KALLT ute![]()
betsy skrev:Nån sa till mig i helgen att skillnaden mellan entusiasm och galenskap är hårfin.... DU e inte klok :kocko Det är KALLT ute![]()
betsy skrev:Man kan inte köra hoj i lovikkavantar, jag väntar ett par grader till...
Vilken tid hade du tänkt dig.....Slutar KL:12.00?bikerwoman skrev:Nån som precis som jag råkar vara ledig en sån här underbart solig dag och har lust att ta en sväng under em.??
Typ närsomhelst.Ska bara tvätta liket(hojen)Valrog skrev:Vilken tid hade du tänkt dig.....Slutar KL:12.00?
MEN hojen är hemma...Bor ju ute i Brottby typ så det tar ett tag för mig....HMMMM...SES nå'nstans?bikerwoman skrev:Typ närsomhelst.Ska bara tvätta liket(hojen)
+ äta nåt
betsy skrev:Man kan inte köra hoj i lovikkavantar, jag väntar ett par grader till...
Milla skrev:Nu är du kinkig gumman!![]()
Så länge inte solen har börjat gå ner är det ingen fara, sen håller man på att frysa fingrarna av sig dock!!![]()
Valrog skrev:MEN hojen är hemma...Bor ju ute i Brottby typ så det tar ett tag för mig....HMMMM...SES nå'nstans?
Jag RINGER....bikerwoman skrev:japp, hitta på nåt du! Ring mig när du är startklar, jag pm:ar tel.![]()
bikerwoman skrev:Nån som precis som jag råkar vara ledig en sån här underbart solig dag och har lust att ta en sväng under em.??
ja frös så in i..... när ja åkte i morrse/ 5- 6 minusNobody skrev:NU är det VARMT, imorse när jag starta var det -3..... då var det liiiite kallt men inte mycket![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |