Sthlm - Gbg - Sthlm......

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Nää..... såld!
Oj, jag bor i Sthlm å tog mig en tur under torsdagen........ till Gbg!
Det var ju fint väder!
Jag hamnade på Johans MC å kollade lite hojar, efter typ ett par sköna timmar där så styrde jag upp till Sthlm igen, men oj! Jag hade visst köpt mig en ny hoj! :kocko :mad: :confused: :banana :banana

Jag åkte ner på min Speed 4:a å åkte hem på en Daytona 600.
Han liksom bara stod där å tittade på mig med sina arga ögon (lysena) och bara skrek: KÖR MIG!!!

Jag skulle gärna ta emot lite synpunkter på Daytonan, vad tycker ni om den?
Har ni tips hur man kan göra den roligare, kom med förslag å synpunkter.... gul är den.....

Efter de 50 milen tbaka till Sthlm tycker jag personligen att den kommer ju inte upp i japanarnas klass i öset, men det duger gott för mig. Men shit vilken sjysst väghållning, bromsar m.m. Å drag är det, men på högre varv......

En kul fråga, nån av er som såg mig kanske, brände trots allt 100 mil upp å ner??? På torsdag förmiddag åkte jag mot Gbg med en grön Speed 4:a, på torsdag eftermiddag/kväll åkte jag mot Sthlm på en gul Daytona som sagt....... :D

Last edited:
Schysst köp :tummenupp . Hur kom det sig att du hamnade på Johans? Är du från gbg från början. Johans ligger ju inte direkt så att man "råkar" köra förbi :hihi . Jaja där kan man snacka om en händelserik dag :tummenupp

fogerty skrev:
Schysst köp :tummenupp . Hur kom det sig att du hamnade på Johans? Är du från gbg från början. Johans ligger ju inte direkt så att man "råkar" köra förbi :hihi . Jaja där kan man snacka om en händelserik dag :tummenupp

Nej jag är inte från Gbg.
Men jag satt å surfa på lite hojar å såg Johans MC.
Så jag sa till Paula (min fru) att jag tar en ledig dag från jobbet å bränner runt lite. När jag körde gamla södertäljevägen så händer nåt..... :kocko
Jag kommer på att jag hinner till Gbg å Johans MC å tbaka om jag skyndar mig....... ingen märker nåt! :va

Men det sket sig i planeringen då jag kom hem med annan hoj, sent som fan......., hon kan inte så mycket om hojar men hon tyckte den nya var "finare" och "heftigare", så det gick hem till slut! :Bugar

Freakshow skrev:
Nej jag är inte från Gbg.
Men jag satt å surfa på lite hojar å såg Johans MC.
Så jag sa till Paula (min fru) att jag tar en ledig dag från jobbet å bränner runt lite. När jag körde gamla södertäljevägen så händer nåt..... :kocko
Jag kommer på att jag hinner till Gbg å Johans MC å tbaka om jag skyndar mig....... ingen märker nåt! :va

Men det sket sig i planeringen då jag kom hem med annan hoj, sent som fan......., hon kan inte så mycket om hojar men hon tyckte den nya var "finare" och "heftigare", så det gick hem till slut! :Bugar

heheheee :tummenupp

Vänta nu. Du hade en Traja och bytte till en... Traja? Var det verkligen smart det?

Edit: SCHITT! Kollade din profil. Du har picka och grejer. Bry dig inte om det jag skrev ovan.

Daytonan är kanonfin... även om den saknar några hästar jämfört med japsarna så sitter du så mycket bekvämare!

var det den begagnade som hade gått 197 mil?! fan också...den har ju jag vart ute och drägglat över. skulle ju jag ha! :yoparty jaha ja! e bara å grattulera! kul grej att göra... som en dagsutflykt. grattis :banana

Last edited:
Mattias skrev:
Vänta nu. Du hade en Traja och bytte till en... Traja? Var det verkligen smart det?

Edit: SCHITT! Kollade din profil. Du har picka och grejer. Bry dig inte om det jag skrev ovan.
Hehehe.......
Jag gillar traja....... men framför allt har jag råd med traja (försäkring å sånt)......
Gillar inte du triumph?

bagerah skrev:
var det den begagnade som hade gått 197 mil?! fan också...den har ju jag vart ute och drägglat över. skulle ju jag ha! :yoparty jaha ja! e bara å grattulera! kul grej att göra... som en dagsutflykt. grattis :banana
Japp, det var den!
Visst var den sjyst!
Skönt att du inte är dålig förlorare, jag kan pm:a dig om jag hittar fler.......

Freakshow skrev:
Japp, det var den!
Visst var den sjyst!
Skönt att du inte är dålig förlorare, jag kan pm:a dig om jag hittar fler.......

haha...ville bara grattulera!
blir en 900 monster om 4 veckor:-)

håller på att bli tokig! :brinnerup som alltid blir jag som en 5-åring på julafton...vill ha den nu!

p.s. såg nu att din hoj bråkade med växellåda.... :( trist! hoppas det löser sig

Det var nog den i särklass mest spontana tråd om själva händelsen jag läst i sporthoj.com´s historia.

Coolt!

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...